rdewit Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) ik kan mijn server al draaien een probleem als ik bij alle servers bij mode area 51 in typ (dat is de gamemode) dan krijg ik die van mij niet hoe komt dat? Bewerkt: 7 februari 2007 door rdewit Reageren
gtaboy4444 Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Nou ik heb hier een topic over zegt iemand kijk hier! maar daar stond mijn server werkt niet en daar had ik niks aan. Ik probeer een server te maken het bestandje server.cfg is klaar maar dan dat snap ik niet op de wiki van sa-mp want mijn engels is niet zo goed wie kan mij het uitleggenwat is server.cfg? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Nou ik heb hier een topic over zegt iemand kijk hier! maar daar stond mijn server werkt niet en daar had ik niks aan. Ik probeer een server te maken het bestandje server.cfg is klaar maar dan dat snap ik niet op de wiki van sa-mp want mijn engels is niet zo goed wie kan mij het uitleggenwat is server.cfg? Een bestandje dat je onder andere nodig hebt om een server te starten. Zoals je misschien weet heb je twee versies voor SA-MP namelijk de client versie, dus die voor jou en mij, en een versie om een server mee te maken. Bij die laatste zit het bestandje 'server.cfg' dus inbegrepen. @gtaboy4444. Ik wil wel een mini vertaling geven, maar op dit moment ligt de site eruit, zo te zien. Reageren
rdewit Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Nieuw probleem lees wat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.