Gunit-Soldier Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik ben voor het eerst Gta SA zonder cheats aan het uitspelen. Maar ik wil nu al Gangs gaan overnemen. Isdat een goed idee? ik bedoel als je bij de missie : Home coming bent Zijn dan niet alle gebieden weer van de andere gangs? Wie kan mij helpen Reageren
Mirrrr Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Als de gebieden gekleurd zijn weer kan je gewoon beginnen met gebieden over te nemen. Dat heb ik zelf ook gedaan. Reageren
Koen729 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik ben voor het eerst Gta SA zonder cheats aan het uitspelen. Maar ik wil nu al Gangs gaan overnemen. Isdat een goed idee? ik bedoel als je bij de missie : Home coming bent Zijn dan niet alle gebieden weer van de andere gangs? Wie kan mij helpen Je hebt dus Home Coming gedaan? Dan kan dat wel ja. Voor de eindmissie End Of The Line zal je zelfs 35% van de gebieden nodig hebben. Trouwens, ik wil je even waarschuwen. Als je alle gangs uitroeit, zul je ze nooit meer terug kunnen krijgen! Het leukste is om ongeveer 60% van de gebieden over te nemen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik ben voor het eerst Gta SA zonder cheats aan het uitspelen. Maar ik wil nu al Gangs gaan overnemen. Isdat een goed idee? ik bedoel als je bij de missie : Home coming bent Zijn dan niet alle gebieden weer van de andere gangs? Wie kan mij helpen Ik zou het niet doen, na de missie genaamd Doberman kan je dit voor het eerst doen, maar nadat je de missie The Green Sabre hebt gehaald zul je uit Los Santos vertrekken en zul je ook al die gebieden zijn verloren. Je doet dus heel veel werk voor niks, want in tussentijd kun je ze ook niet meer terugpakken. Ik raad je aan om gewoon met de storyline verder te gaan, de gangwars komen weer terug nadat je de missie Home Coming hebt gehaald. Dus dan kan je ze op je gemak doen. Ik weet niet precies waar je bent, maar wanneer je in het begin met kan je het beter overslaan. Als je al bij het einde bent moet je het natuurlijk doen, want je raakt de gebieden dan niet meer kwijt, je hebt trouwens ook 35% van de gebieden nodig om de laatste storyline missie te spelen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Sterker nog je moet ze over nemen om de Story Line uit te spelen. Ga naar Toreno's boederij en pak daar de Minigun save hem daarzo op de boederij en herhaal dit trucje een aantal keer om oneindig kogels voor de Minigun te vinden. Das handig wapen. En je hebt de gebieden er zo mee te pakken. Zorg ook altijd voor een volle Body Armor. Veel succes. Doe het vooral eerder als je geen geduld hebt zoals mij. Anders moet je zo lang wachten tot het bijna zo ver is tot End of the Line. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik ben voor het eerst Gta SA zonder cheats aan het uitspelen. Maar ik wil nu al Gangs gaan overnemen. Isdat een goed idee? ik bedoel als je bij de missie : Home coming bent Zijn dan niet alle gebieden weer van de andere gangs? Wie kan mij helpen Ja als je terug komt in Los Santos zijn alle gang-gebieden ingenomen door de Ballas en de Vagos. Tijdens de missie Home Coming verover je je eerste gebieden weer terug, namelijk het gebied waar The Johnson House (savehouse) staat. In de missies hierna worden nog meer gebieden veroverd, deze zijn onderdeel van die missies. Voor de laatste missie (End of the Line) heb je minimaal 35% van de gebieden nodig anders kan je deze missie (nog) niet spelen. Echter raad ik je aan om vóór de missie Riot alle gebieden al te veroveren omdat tijdens de laatste 3 missies grote rellen (riot) in LS zijn en dan is het al lastig genoeg om de missies te halen, die rellen kunnen nogal irritant zijn. succes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Echter raad ik je aan om vóór de missie Riot alle gebieden al te veroveren omdat tijdens de laatste 3 missies grote rellen (riot) in LS zijn en dan is het al lastig genoeg om de missies te halen, die rellen kunnen nogal irritant zijn. succes Ik raad je juist aan het spel eerst uit te spelen, en daarna pas de gebieden te veroveren. Zo heb je maximaal respect, en kun je een grote gang vormen (mocht je er baat bij hebben.) Bovendien is alles na End of the Line ook weer rustig, en kun je ook gerust de gebieden veroveren. Een gedeelte moet je sowieso al veroveren, voor de missie End of the Line. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Bedankt Ik heb het spel al zo 5 keer uitgespeeld maar omdat ik het toen met codes deed boeit het niet waarneer je die gangs uitroeit. Maar ik wou ze ten1e nu verslaan zodat ik eerder Hitman heb een ze hebben in het begin alleen een mac 10 of een pistol. Nou ja bedankt Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik vraag me af, als je nou in het begin echt alle gangs uitroeit, komen ze dan wel terug aan het eind? ze kunnen dan toch eigenlijk niet terug komen? want ze zijn er nietmeer Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Ja, ookal zijn ze in het begin weg, ze komen gewoon terug. Jij zegt dat dat onlogisch is maar dat is niet zo. Als jij 'The Green Sabre' doet, word je door 'Officer' Tenpenny, Pulaski en Hernandez opgepikt en naar Angel Pine gebracht. Je gaat uit Los Santos en dus kunnen die andere gangs weer terug komen om alles terug te veroveren. Als je dan terug komt kan je nog niks veroveren. Dit kan pas weer na 'Grove 4 Life'. Snap je het nu DX11 ? Mvg, VWO-er Bewerkt: 7 februari 2007 door VWO-er Reageren
Dx11 Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ja, ookal zijn ze in het begin weg, ze komen gewoon terug. Jij zegt dat dat onlogisch is maar dat is niet zo. Als jij 'The Green Sabre' doet, word je door 'Officer' Tenpenny, Pulaski en Hernandez opgepikt en naar Angel Pine gebracht. Je gaat uit Los Santos en dus kunnen die andere gangs weer terug komen om alles terug te veroveren. Als je dan terug komt kan je nog niks veroveren. Dit kan pas weer na 'Grove 4 Life'.Snap je het nu DX11 ? Mvg, VWO-er ja ik snap het, maar als je op het einde echt alle gangs uitmoord, dan komen ze nooitmeer terug, dus het zou logisch zijn als dat in het begin ook zo was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.