ThunderDuck Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Kan je met het kanon dat op de achterkant van de launch zit ook schieten? ik mod niet Reageren
Koen729 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Wat moet een launch voorstellen? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 een bewapende sloep die je kan vinden in easter basin, in de marine basis. ook kan je hem vinden tijdens de missie vertical bird, bij de laadklep. Reageren
michelIII Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) hier een plaatje >>>> en volgens mij kan je het wapen niet gebruiken laterzzzz klik op deze link om de vind plaats te zien kik op wiki gta www.wikigta.org Bewerkt: 5 februari 2007 door michelIII Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Nee dat kan niet. De enige boot die kan schieten is de politieboot, die is best lastig om te krijgen, maar wel leuk om te proberen. Jammer dat je m niet kan saven.. Reageren
michelIII Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 hoe moet je met een politie boot schieten dan op de ps2 met l1? en welkom op het forum KrimpenDrummer Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Gewoon, met de knop of met de knop Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ik wist niet dat je met een politieboot kan schieten Kan dat echt wel? Reageren
-eend- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) sarcastisch? T kan met '' 0 '' of met LCTRL.. Bewerkt: 7 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 sarcastisch?T kan met '' 0 '' of met LCTRL.. Nee echt serieus! Dat wist ik echt niet. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.