X-Qyeh Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik was helemaal leeg aan ideeën, maar op het laatste moment kwam ik op het idee om een signature te maken van Feyenoord. Ik heb er erg m'n best op gedaan, en hoop dus ook dat jullie het wat vinden. Tips, op- en aanmerkingen hoor ik (heel) graag, zodat ik daar volgende keer weer op kan letten. Zelf ben ik nog maar een beginner, dus let niet gelijk op de precieste details. Zelf vind ik dat de tekst nog beter kan, daar moet ik dus nog wat in varieëren. Dit is dan het resultaat, Reageren
White Gold Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Ik ben geen voetbalfan, maar daardoor kan ik niet zeggen dat ik je sig niet mooi vind . Feyenoord springt er lekker uit in tegenstelling tot die schreeuwende vent ernaast. Je naam heb je ook leuk gedaan, alleen die "kartels" vind ik wat jammer. Bij de achtergrond heb je mooi gebruikt gemaakt van de feyenoordkleuren, dat grijs/wit -> rood < grijs/wit. Mooi gedaan en naar mijn mening heb je wel een dikke 8 verdient. Het had naar mijn mening wat hoger kunnen liggen als die schreeuwlelijk eruit had gesprongen . @ Clowntje 93: geen onzinnige opmerkingen.. gewoon raten en geen ander commentaar. Daar schiet niemand mee op . Bewerkt: 5 februari 2007 door White Gold Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Dirk Kuijt speelt toch niet meer bij Feyenoord? >>> Door RonaldVC: Ontopic blijven graag. Dit heeft niets met het design te maken..<<< Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Inderdaad, ik denk dat je Dirk Kuyt beter kunt vervangen door Angelos Charisteas >>> Door RonaldVC: Nogmaals, ontopic blijven. Het praten over voetbalspelers heeft helemaal niets te maken het beoordelen/raten van de signature van X-Qyeh. Of je beoordeeld en rate de signature, of je post niet. De volgende die hier nu nog offtopic gaat kan een warn van 20% verwachten.<<< Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Inderdaad, ik denk dat je Dirk Kuyt beter kunt vervangen door Angelos Charisteas >>> Door RonaldVC: Nogmaals, ontopic blijven. Het praten over voetbalspelers heeft helemaal niets te maken het beoordelen/raten van de signature van X-Qyeh. Of je beoordeeld en rate de signature, of je post niet. De volgende die hier nu nog offtopic gaat kan een warn van 20% verwachten.<<< komt gelijk een hele voetbal discussie hiero... maar ff over de sig (overvoet bal praten doe ik wel ergens anders ) ik vind hem cker heel mooi, kleuren zijn goed gebuirkt op de achtergrond, kmt lkkr mooi terug in de rest van de sig. ik vind die letters ook mooi gedaan het enige (persoonlijke punt) wat ik anders zou hebben gedaan is het logo, deze had ik iets kleiner gemaakt zodat je de letters daar beter van kan lezen... (maar ja zoals ik al zei dat is persoonlijke denk ik) mooi werk Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Inderdaad, ik denk dat je Dirk Kuyt beter kunt vervangen door Angelos Charisteas >>> Door RonaldVC: Nogmaals, ontopic blijven. Het praten over voetbalspelers heeft helemaal niets te maken het beoordelen/raten van de signature van X-Qyeh. Of je beoordeeld en rate de signature, of je post niet. De volgende die hier nu nog offtopic gaat kan een warn van 20% verwachten.<<< komt gelijk een hele voetbal discussie hiero... maar ff over de sig (overvoet bal praten doe ik wel ergens anders ) ik vind hem cker heel mooi, kleuren zijn goed gebuirkt op de achtergrond, kmt lkkr mooi terug in de rest van de sig. ik vind die letters ook mooi gedaan het enige (persoonlijke punt) wat ik anders zou hebben gedaan is het logo, deze had ik iets kleiner gemaakt zodat je de letters daar beter van kan lezen... (maar ja zoals ik al zei dat is persoonlijke denk ik) mooi werk Ik heb je tip opgevolgt, logo is iets kleiner ook heb ik de tekst verandert en scherper gemaakt. (Die karteltjes zijn er nu af) (Ik weet dat Dirk Kuyt niet meer bij Feyenoord speelt, maar omdat ik vind dat hij toch nog iets heeft met Feyenoord vind ik dat hij er goed in past) Bewerkt: 5 februari 2007 door X-Qyeh Reageren
White Gold Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Het is zeker veel beter . Een 8,3 krijg je voor deze versie . Ook het logo is wat onopvallender . Ja goed gedaan . Reageren
Tunix Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Hè hè, eindelijk een keer iemand die een beetje smaak heeft! Nu ga ik maar raten anders is m'n warn-balkje nog een keer vol... Ik vind het erg leuk dat je Kuyt erin heb gedaan, als een soort eerbetoon . De kleur van je achtergrond past goed bij je signature. Een beetje standaard border, maar zoals je al zei: je bent een beginner. Ik vind het een leuke sig, ookal ben je een beginner. Ik vind het wel een 7.3/10 waard . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.