sta forum Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 hoe kan je in gta san andreas een auto vervoeren ? als je dit weet stuur iets terug Reageren
Pemp Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Hey, welkom op dit GTA-Forum Je kan daarvoor een Packer gebruiken. Alleen kan ik je niet garanderen dat dit lukt. En anders zou je een Mod moeten gaan gebruiken. Je kan ook netzoals in dit filmpje zo een auto vervoeren: Greets, Pemp Bewerkt: 6 februari 2007 door Pemp Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 of probeer een dft-30 bij de kraan in easter basin te zetten, met het voertuig dat je wil vervoeren. pak dan het voertuig op en zet het op de vrachtwagen. hier heb je wel wang cars voor nodig en de missie: Customs Fast Track. Reageren
Pemp Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Trouwens, er zijn hier al vele topics over. Gebruik de Zoekfunctie voortaan. Die doet wonderen . P.S. Sorry voor Mod gedrag. Greets, Pemp >>> Door Bling: Als je in je vorige post een klein verzoekje deed, waarna je verwees naar de "Zoekfunctie", had ik dat niet onder modgedrag verstaan. Een hele nieuwe post aanmaken, met enkel een verwijzing naar de "Zoekfunctie" versta ik echter wel onder modgedrag. Gelieve daar in het vervolg dus rekening mee houden, aub. <<< Oké, zal ik op letten Bewerkt: 6 februari 2007 door Pemp Reageren
Dexist Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 je kan ook nog kijken in dit topic of in dit topic en dit (verwees pemp ook al naar) is ook een goed idee(ik heb hem zelf gemaakt namelijk kijk maar in aftiteling) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Met de Andromada kan je heel goed en feilloos voertuigen vervoeren. Maar wel alleen met de gemodde Andromada. Ik wil je wel een link geven, alleen weet ik niet of dat mag :$ >>> Door Bling: Een link waarmee je iemand helpt mag wel, zolang het maar niet als reclame of offtopic bedoeld wordt. <<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dat mag gerust hoor. Alleen heb ik hem nu al gegeven : >>>Klik<<< Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Kijk op deze >>site<< Ik denk bijna dat je een bus kan vervoeren Reageren
Twankala Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 de towtruck vind ik altijd nog de beste. op deze site wat het is en de plek waar je hem kan vinden. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) je kan ook in de quarry (na de quarry missies, dan spawnd er namelijk een dumper) je voertuig onder de kraan zetten en hem dan in de dumper daar doen. of je gebruikt een tractor. De zoekfunctie is mijn vriend! Bewerkt: 7 februari 2007 door blokcement Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.