NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Vanavond komt de beste voetbalanalyticus van Nederland weer op de beeldbuis... Johan Derksen wie kijkt er ook naar? de stelling is: PSV wordt kampioen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik keek het programma eerder regelmatig, maar dit seizoen heb ik het volgens mij nog geen enkele keer gezien. Ik kan er dus weinig over zeggen, maar aangezien Voetbal Insite een televisieprogramma is kan ik dit topic wél verplaatsen naar Beeld & Geluid...bij deze dus verplaatst Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Kan ik wel begrijpen, Barbara Barend = De beste tijd was met die maffe belg, Hugo Camps erbij Reageren
RobertSA Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik keek het eerst soms, nu kijk ik vaker Studio Voetbal. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik kijk gewoon allebei Reageren
Preddy Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik kijk er eigenlijk nooit naar, alleen als er toevallig een UEFA cup wedstrijd op rtl7 wordt uitgezonden die interessant is wil ik er wel 5 minuten naar kijken in de rust. Studio Voetbal met Jack van Gelder vind ik genoeg om me op de hoogte te houden van het voetbal en ik heb nooit het gevoel dat ik wat mis of dat het saaier is dan Voetbal Insite. Alleen als die blonde gozert (ben de naam even kwijt) het programma presenteert wil ik nog wel eens met weerzin kijken, omdat hij die discussies niet goed kan leiden en er geen 'chemie' is tussen de analisten zoals die wel bij Jack zijn. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik kijk het meetal als ik zit te zappen en er is niks anders. Stelling : idd Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Nu Tien is overgenomen door RTL, hoop ik stiekem dat Wilfred Genee weer terugkeert op z'n oude plek in plaats van die vreselijke Barbara Barend brrrr. Stel je voor; Wilfred Genee, Johan Derksen, Jan Mulder en Willem van Hanegem.. dat kan meesterlijk worden. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik kijk daar nooit naar, liever niet ook NIKX voor mij... Al lijkt het me wel een geinig gozertje, doet me aan Avery Carrington denken... Trouwens, Ajax. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 http://www.johan-derksen.com/ Hier kun je de aflevering van Johan Derksen bij Jensen terugkijken. Puur genieten. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 http://www.johan-derksen.com/Hier kun je de aflevering van Johan Derksen bij Jensen terugkijken. Puur genieten. ja die hadk gezien. ik vindt die kop van derksen alleen errug lelijk. ik kijk trouwens nooit naar voetbal insite, ik vindt het niet zo leuk. Studio voetbal is wel goed, en Preddy heeft gelijk met die blonde gozer (tom egberts) die zit soms ook bij Wat heet! en dat doet ie ook al niet goed, maja. Ik heb trouwens bij het EK onder 21 altijd naar talpa gekeken, Na de wedstrijden hadden ze daar, alleen die Frits barend vind ik zo'n kwal Reageren
Michiel23 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ik kijk er ook nooit na. Alleen als er eens leuke stukjes inzitten. Dat komt mede door denk ik met die ouwe vent en zijn oude klap sigaren. Ik mag hem niet echt, hij moet altijd het laatste woord hebben... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 ik vindt die kop van derksen alleen errug lelijk. Soms trekt hij iets leuks aan dan heeft ie nog wel wat vind ik Tropical Johan Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 die snor kan écht niet meer. trouwens, Van hanegem is wel lache met zen flauwe grappen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Genee terug als presentator Voetbal Insite 14-07-2007 Wilfred Genee is weer terug bij RTL. Hij gaat volgens het AD komend seizoen Voetbal Insite weer presenteren. Genee zal geen presentator zijn van de Eredivisie-samenvattingen die op RTL te zien zullen zijn. Dit alles zou te maken hebben met zijn vertrek bij RTL. Nadat hij zijn contract had verlengd, stapte de Friese presentator toch over naar Talpa. RTL weigerde Genee weer als presentator op de buis laten verschijnen en zal Humberto Tan aanstellen als presentator van de Eredivisie-samenvattingen op zondagavond. Wilfred Genee wel op zondagavond Voetbal Insite presenteren. Eerder was Voetbal Insite op maandagavond. http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=26486 no more Barbara Barend Alleen; De Kromme is volgend seizoen de coach van FC Utrecht. Ik zal hem toch echt missen aan tafel. Een ware aderlating voor Voetbal Insite. ------------------------ Nog wat candy voor de Johan-fans onder ons; Je schijnt er nogal van op te kijken? Geleuter van wijven The Ballad of John and Yoko Geen klootzakje, maar een Quote-zakje Frans Bauer in het kwadraat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.