Jump to content

Alfa Romeo sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, bij nader inzien ben ik wel heel erg trots op mijn nieuwe signature. Dit is het 2e topic van vandaag, maar dat vind ik het wel waard :D.

sigxgl8.jpg

Dat is dus mijn nieuwe sig. De plaatjes heb ik zelf "uitgeknipt". Voor de rest de achtergrond gebrushd, kleurtje gegeven dat bij het kruis van het logo past en de naam de kleur van de Alfa gegeven.

Zelf ben ik Alfa Rome fan :D. De auto is dan ook een Alfa Romeo 159 :D. Dit is m'n 3 creatie in Photoshop. En ik vind dat ik wel een redelijk resultaat heb gemaakt :D.

Tips, rates en andere spam zijn graag welkom :D.

Geplaatst:

Ik vind hem erg mooi. (Ik rate

Achtergrond

Kleur: Goed

Stijl: Perfect

Render (Auto)

Uitgeknipt: Mooi gedaan, kon iets mooier ;)

Render Algemeen: Erg mooi

Render (Alfa Romeo)

Uitgeknipt: Heel mooi, kon eigenlijk niet beter :klap:

Naam/Tekst

Geblend: Leuk gedaan, misschien een leuke gradient over je letters, zou het erg mooi maken! _O_

Lettertype: Pricedown :puh: (Past in mijn ogen goed bij het onderwerp van je signature)

Ik vind je signature er leuk uitzien, erg leuk idee om een auto + merklogo van de auto erin te zetten. De achter grond vind ik ook erg mooi gedaan! Je verdient zeker weten een 8,5 / 10! :)

Geplaatst:

Dan rate ik maar :) .

Ik vind het niet een HELE mooie sig.

Je hebt je achtergrond best mooi gebrushed, maar ik rood vind ik totaal niet bij de rest van je signature passen. De achtergrondvind ik (dus) een beetje eentonig...

Over de auto render, ik vind de render totaal niet mooi uitgeknipt bij de wielen en je hebt hem er gewoon opgeplakt met een outer glow erom heen. Zonder effects, dat is een beetje jammer. Dat vind ik dus niet zo goed. Ook had ik zelf de render wat groter er over heen gemaakt, het geeft nu een heel leeg effect.

Dat Alfa Romeo teken heb je er gewoon opgeplakt, is niet heel lelijk ofzo maar ook niet geweldig mooi, ik had die auto wat groter gemaakt en dat teken er gewoon over heen geplakt met een lagere opacity.

Over je text; Je hebt het font van GTA gebruikt en bevel and emboss en outer glow toegevoegd.

67% - omdat je nog een beginner bent, en iedereen moet ergens mee starten, en dit is zeker geen slechte start ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...