Jump to content

trucking mission

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kom maar niet voorbij de trucking mission 8 er komen politie achter je aan moet je die gewoon de hele tijd blijven ontwijken???

Geplaatst: (bewerkt)

Je zal deze idd. moeten blijven ontwijken. Een handige tip is om over treinsporen te gaan rijden...

In totaal zijn er 8 missies waarbij de moeilijkheidsgraad steeds wordt opgeschroefd door meer politie achter je aan te krijgen. Als je ze allemaal hebt voltooid dan krijg je een asset($-teken waar je geld bij kan ophalen) die zal oplopen tot $2.000,- bij RS Haul(dat bedrijf van de Trucker-missions...).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Wat je ook kan doen is een route uitstippelen langs een aantal cop bribes, het aantal dat je nodig hebt is afhankelijk van het aantal sterren dat je hebt ;) Of je kunt cheats gebruiken... :ch:

Geplaatst:
Wat je ook kan doen is een route uitstippelen langs een aantal cop bribes, het aantal dat je nodig hebt is afhankelijk van het aantal sterren dat je hebt Of je kunt cheats gebruiken...

Het oppakken van cop bribes heeft bij deze missies geen enkele zin. Je krijgt inderdaad 1 ster aftrek als je er zo eentje pakt, maar de allereerste politie-medewerker die je ziet zet het saldo weer gewoon op het oude niveau. En daarbij liggen de meeste cop bribes niet op erg handige plekken voor een vrachtwagen met aanhanger die wordt achtervolgd door een complete politiemacht. Nee, ik vrees dat je het moet doen met het warranty-level dat je hebt en gewoon moet rijden voor je leven :)

En cheaten werkt ook niet. Dan krijg je je sterren net zo hard weer terug :-( Wat misschien wel werkt is als je de cheat voor nooit meer een wanted level intoetst. Dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Edit aan caviaatje... Bedankt dat was ik vergeten te vermelden...

Bewerkt: door Mirrrr
Geplaatst:
En cheaten werkt ook niet. Dan krijg je je sterren net zo hard weer terug :-( Wat misschien wel werkt is als je de cheat voor nooit meer een wanted level intoetst. Dat heb ik nog nooit geprobeerd.

+ aanpasssing: De cheat is: >> aezakmi <<

Via het spoor is een goede optie maar volgens mij is het zo dat bij de laatste missie (nr.8 ) je naar LV moet en dan is het spoor een behoorlijk eindje om. Wat belangrijk is is dat je in ieder geval vaart moet houden, dus vooral niet onnodig stilstaan. Als je te langzaam rijdt of stil staat rijdt de politie de oplegger vrij makkelijk van de truck af en dan is het een hele klus om binnen de minuut weer aan te koppelen. Zorg dus voor een redelijke vaart en probeer bochten redelijk snel te nemen, daarnaast moet je proberen om de politie achter je te houden en/of af te snijden (over het algemeen zijn het politie-ranchers). succes 8)

PS: Met de cheat 'geen wanted level' is het wel een heel koud kunstje, m.a.w. dan is er niets aan :cab: en als je dan toch cheat gebruik dan ook de cheat voor weinig verkeer dan rij je de missie met twee vingers in je neus :engel:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...