Jump to content

Site voor scipts


Rullez

Recommended Posts

Dit kan je doen door bij het body deel in de statistieken box dit toe te voegen voor elke groep (in het style menu van IPB 1.3) codes te zetten als:

<a href="http://{www.domein}/index.php?&act=Members&filter={groep ID}" style="color: {groupkleur}">{Groep naam}</a>

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Oké het is nu gelukt. Maar nu heb ik dus 2 linken maar die wil ik in een zo'n ding doen.

Dus in de index heb je staan Administrators. Nou wil ik hier de groepen Administrators en Root Admin in hebben. Maar kan ik dan beide linken plaatsen. Of moet dit dan weer op een speciaale manier. Alvast heel erg bedankt Rullez. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Oké het is nu gelukt. Maar nu heb ik dus 2 linken maar die wil ik in een zo'n ding doen.

Dus in de index heb je staan Administrators. Nou wil ik hier de groepen Administrators en Root Admin in hebben. Maar kan ik dan beide linken plaatsen. Of moet dit dan weer op een speciaale manier. Alvast heel erg bedankt Rullez. _O_

Je wil dus alle root admins tonen ook op zo'n link? Dit gaat niet in IPB 1.3 en ook niet in IPB 2.X dacht ik. Maar zeker niet in IPB 1.3 want daar bestond er nog niks als root admin.

Maar wat bedoel je precies want het is wel erg onduidelijk hoor. Want wat je bedoelt met "ding" weet ik ook niet hoor... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou kijk je heb dus een legenda. Daar maak je die groep Administrators aan. Maar daar wil je de Root Admins en zowel de gewone admins laen zien. Hoe kan dit.

@Mijn forum is het niet. Maar het is voor een vrien dvan mij. En het is trouwens IPB 2.2

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet mogelijk ik heb het even opgezocht. Je kan het wel doen door een gebruikersgroep Root admins te maken en een gebruikersgroep Admins. En dan zo op die groepen filteren. :Y Maar op een andere manier gaat het niet want gewone leden kunnen niet zien of een admin root is of niet root.

En by the way 2.X staat voor 2.0 èn 2.1 èn 2.2 ;)

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...