Rullez Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Weet iemand wat sites waar ik scripts voor IPB forum kan vinden. Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Lang leve invisionize.com! Reageren
Rullez Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Daar staat het volgens mij niet op. Ik heb een script nodig voor een legenda. Bewerkt: 6 februari 2007 door Rullez Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Je kunt het ook proberen op ipsbeyond.com, dat is de officiele site dus je moet legale IPB hebben Reageren
Rullez Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Tja het Forum is wel legaal maar niet voor mij. Ik ben er alleen mod. Maar weet er iemand anders nog een siet waar ik die script voor de legenda kan vinden. Reageren
Argon Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dit kan je doen door bij het body deel in de statistieken box dit toe te voegen voor elke groep (in het style menu van IPB 1.3) codes te zetten als: <a href="http://{www.domein}/index.php?&act=Members&filter={groep ID}" style="color: {groupkleur}">{Groep naam}</a> Reageren
Rullez Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 En van welke site heb je dit als ik vragen mag? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Volgens mij heeft hij dat uit zijn hoofd gedaan. Hij is een goede scripter ya know. Reageren
Rullez Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Oké het is nu gelukt. Maar nu heb ik dus 2 linken maar die wil ik in een zo'n ding doen. Dus in de index heb je staan Administrators. Nou wil ik hier de groepen Administrators en Root Admin in hebben. Maar kan ik dan beide linken plaatsen. Of moet dit dan weer op een speciaale manier. Alvast heel erg bedankt Rullez. Reageren
Argon Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Oké het is nu gelukt. Maar nu heb ik dus 2 linken maar die wil ik in een zo'n ding doen.Dus in de index heb je staan Administrators. Nou wil ik hier de groepen Administrators en Root Admin in hebben. Maar kan ik dan beide linken plaatsen. Of moet dit dan weer op een speciaale manier. Alvast heel erg bedankt Rullez. Je wil dus alle root admins tonen ook op zo'n link? Dit gaat niet in IPB 1.3 en ook niet in IPB 2.X dacht ik. Maar zeker niet in IPB 1.3 want daar bestond er nog niks als root admin. Maar wat bedoel je precies want het is wel erg onduidelijk hoor. Want wat je bedoelt met "ding" weet ik ook niet hoor... Reageren
Rullez Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Nou kijk je heb dus een legenda. Daar maak je die groep Administrators aan. Maar daar wil je de Root Admins en zowel de gewone admins laen zien. Hoe kan dit. @Mijn forum is het niet. Maar het is voor een vrien dvan mij. En het is trouwens IPB 2.2 Reageren
Argon Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Dit is niet mogelijk ik heb het even opgezocht. Je kan het wel doen door een gebruikersgroep Root admins te maken en een gebruikersgroep Admins. En dan zo op die groepen filteren. Maar op een andere manier gaat het niet want gewone leden kunnen niet zien of een admin root is of niet root. En by the way 2.X staat voor 2.0 èn 2.1 èn 2.2 Bewerkt: 10 februari 2007 door Argon Reageren
Rullez Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 En hoe gaat dat filteren in z'n werking, Want ik weet er ook weer niet alles vanaf. Reageren
Argon Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik had je die url toch al gegeven in dit topic: http://{www.domein}/index.php?&act=Members&filter={groep ID} Die url toont dus de ledenlijst met alleen leden van de groep met als ID, "{groep ID}". Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Op Invisionfuse kan je er ook genoeg over vinden. (Teminste daar heb ik de info voor mijn legenda vandaan gehaald) Bewerkt: 12 februari 2007 door X-Qyeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.