soqs Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Hallo, Wie van jullie mod in gta. ik heb een filmpje gemaakt van een mod die ik in gta heb klik hier Bewerkt: 6 februari 2007 door soqs
Silverbyte Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Voor vragen, opmerkingen en andere dingen omtrend modden kun je in het modding-forum terecht: Modding Hulp of Modding Showroom. PS: Het modding forum heeft nog meer, maar dat heeft weinig met jou onderwerp te maken. >>> Door Bling: Juist. Verplaatst naar "Textures & Modelling Showroom" Forum. <<< Bewerkt: 6 februari 2007 door Bling
soqs Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Voor vragen, opmerkingen en andere dingen omtrend moddenkun je in het modding-forum terecht: Modding Hulp of Modding Showroom. PS: Het modding forum heeft nog meer, maar dat heeft weinig met jou onderwerp te maken. Hallo, Ik had het hier gepost omdat alles zo onduidelijk is.
Thundercover Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Over welke mod gaat het? De map, de snelheidsmeter of iets anders? En volgens mij hebben we hier geen behoefte aan het showen van mods van andere sites.
Dead-Dodo Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 ik denk als hij het over die stunt mod heeft en ik geloof ook niet als je hier mods mag plaatsen van andere sites correct me if i'm wrong >>> Door Dutchy3010: I correct you . Zolang de mod betrekking heeft op het onderwerp, mag je de link daarnaartoe wel plaatsen. Zolang het maar geen reclame wordt .<<<
Jarno Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 >>> Door Dutchy3010: I correct you . Zolang de mod betrekking heeft op het onderwerp, mag je de link daarnaartoe wel plaatsen. Zolang het maar geen reclame wordt .<<< De omschrijving van dit forum is "Een handige tool in elkaar gedraait? Hier kun je hem laten zien! ". Hieruit maak ik op dat het alleen eigen spullen mogen zijn. Zelfde als met Graphics Showroom eigenlijk (daar laat je toch ook geen werk van anderen zien?).
Wazuup Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 >>> Door Dutchy3010: I correct you . Zolang de mod betrekking heeft op het onderwerp, mag je de link daarnaartoe wel plaatsen. Zolang het maar geen reclame wordt .<<< De omschrijving van dit forum is "Een handige tool in elkaar gedraait? Hier kun je hem laten zien! ". Hieruit maak ik op dat het alleen eigen spullen mogen zijn. Zelfde als met Graphics Showroom eigenlijk (daar laat je toch ook geen werk van anderen zien?). Klopt inderdaad Jarno. Leuke bump trouwens bavo lievens.
Recommended Posts