Dixk Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 help mij ff alvast bedankt Reageren
Bling Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Welkom op het forum, Dixk! Ik wil je even verwijzen naar de "Zoekfunctie". Hiermee kun je controleren of er al topics bestaan, waarin hetzelfde probleem als die van jou al eens behandeld zijn. Toevallig heb ik gisteren hetzelfde uitgelegd in een ander topic, hier welteverstaan. Hopelijk wordt ook jij met die informatie wat wijzer, omtrent dit probleem. Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dit ligt waarschijnlijk aan de versie, want ik zal het even kort uitleggen. GTA San Andreas heeft twee versies. Dan hebben we het over Versie 1.× en 2. Deze twee hebben verschillende broncodes en dus kan je niet een versie 1 savegame in een GTA San Andreas Versie 2 openen. En natuurlijk ook andersom, maar dat was je wel duidelijk denk ik zo, maar goed wat je dus kunt doen is. Download een savegame van een andere website. Ik weet zo één twee drie niet meer wat deze website is, maar dat zal iemand anders wel weten. Ook wil ik nog even aanmerken, dat je de savegame niet via een programma om kan zetten naar de andere versie. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en mocht er nog wat wezen; zeg het maar! Reageren
-eend- Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Misschien heb je een savegame gedownload die V1 was? Dan kan je nu de V2 savegame downloaden in t V2 savegame topic >> KLIK << Als je dan weet welke missie t was kan je m vanaf daar downloaden . Bewerkt: 6 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
Arthis Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 als je San andreas hebt, heb je dan altijd zo'n versie of moet je daarvoor eerst een savegame downloaden met een versie? waar kan je dat anders zien Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) als je San andreas hebt, heb je dan altijd zo'n versie of moet je daarvoor eerst een savegame downloaden met een versie? waar kan je dat anders zien Zou je je vraag iets beter kunnen omschrijven? Je hebt 3 versies: V1 >> Je ziet niks in hoofdmenu. V1.1 >> Er staat V1.1 rechtsonder in het hoofdmenu. V2 >> Er staat V2 rechtsonder in het hoofdmenu. Wat extra info: Modden:V1: Kan, wel bugs. V1.1: Kan, geen bugs. V2: Kan niet, geen bugs. Het verhaal: Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders(PatrickW ) had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden. Bron >>Klik<< Bewerkt: 6 februari 2007 door VWO-er Reageren
Pemp Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Maar hoe weet je van tevoren dat je V1, V1.1 of V2 koopt? Want ik ga em kopen op de comp en wil wel gaan modden. Greets, Pemp Reageren
-eend- Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Volgens mij kan je alleen nog maar V2 kopen.. Maar je kan m daarna met de downgrader naar V1 downgrade.. Zoek bij google voor de downgrader EDIT: Kijk bij de post hieronder van typhoon voor de patch - downgrader . Bewerkt: 6 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Maar hoe weet je van tevoren dat je V1, V1.1 of V2 koopt? Want ik ga em kopen op de comp en wil wel gaan modden.Greets, Pemp Als je GTA San Andreas nu gewoon in de winkel koopt zal je versie 2 krijgen. Gelukkig kan je je spel wel naar versie 1 krijgen, hierdoor kan je onder andere beter modden. De patch is hier te downloaden. Het installeren wijst zich van zelf wel. Door die patch heb je gewoon versie 1 terwijl je versie 2 hebt gekocht, er is niks gevaarlijks aan die patch en hij zal je spel ook niet beschadigen. Erg handig dus. Ik raad je nog even aan om dit topic te bekijken, en dan met name de 2e post, hier staat nog aardig wat informatie over het 'versies verhaal'. Koop San Andreas snel want het is een super spel Reageren
Dixk Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 hoe moet k nou verder???????????? >>> Door Bling: Je wou vast reageren op het andere topic. Dit kun je doen met de "Add Reply" knop. Bij deze heb ik je topics dus even samengevoed, om het allemaal een beetje overzichtelijk te houden. <<< Reageren
Arthis Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik heb dan v.1 is die nu illegaal ofzo? Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 hoe moet k nou verder???????????? Kan je misschien iets duidelijker zijn? Hier kunnen we niet veel mee. Ik heb in een andere post gezien dat jij versie 2 van het spel hebt, dan moet je dus ook versie 2 savegames hebben. In dit topic kun je alle missies voor Versie 2 van het spel downloaden. Ik zal de uitleg die wij in dat topic gezet hebben ook even hier neer zetten, dan is het wat duidelijker voor jou: - - - Hoe zet je een Savegame in het spel San Andreas? 1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op. 2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C). 3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. 4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V) 5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'. 6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen. Hoe pak je een .rar uit? 1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'. 2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand. 3) Sleep dan de savegame (GTAsasf1.b) naar het bureaublad. 4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme! Hoe werkt het, en hoe zit dit topic in elkaar? 1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Vertical Bird download, dan is deze missie behaald. 2) Je hoeft dus niet nog een keer die Vertical Bird te behalen, want die heb je al! 3) Lees hierboven hoe je de pakketen uit pakt! Veel succes! Als je die uitleg goed doorleest en goed doorvoert moet het gewoon makkelijker lukken. Succes ik heb dan v.1 is die nu illegaal ofzo? Nee versie 1 is absoluut niet illegaal, het is nog gewoon legaal. Versie 1 is de allereerst versie van SA die vrijgegeven is, hier kon je ook de Hot Coffee mod mee afspelen, Versie 1.1 en Versie 2 zijn er gekomen om die mod te verhinderen. Er is dus niks illegaals aan jou versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.