runescaper8 (gast) Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik weet niet goed of ik het hier moet posten maar mijn vraag is: hoe moet ik mijn psp upgraden naar firmware 3.1 of hoger??? moet ik persee een spel kopen wat mijn psp laat upgraden alvast bedankt! Reageren
Scarcetti Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 normaal gezien kan je je psp alleen upgraden met een umd maar verbeter me als ik fout ben Reageren
maarte41 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Ik zal je erven verbeteren. Er zijn drie manieren om je firmware te upgraden. Je kan zoals gezegd je firmware upgraden met een umd. De tweede manier is de nieuwste firmware downloaden. Die kan je op yourpsp.com vinden. Het bestand dat je daar download moet je op je memorystick zetten in de map 'PSP\GAME\UPDATE'. Als je nu op je psp naar Game gaat en daar kies je Memory stick staat de updat daar. De derde manier is de firmware via je psp downloaden. Hiervoor moet je draadloos internet hebben. Als je naar instellingen gaat. Kies je de bovenste optie. Dit is "Netwerk Bijwerken". Nu begint je psp de firmware te downloaden. Als dit gedaan ik ga je naar game. Bij memorystick staat nu de update. Bewerkt: 6 februari 2007 door maarte41 Reageren
rubensanti Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 je kan beter upgrade naar 3.03 dan downgrade naar 1.5 en dan naar 3.03oe-c maar dan is er kans dat hij brickt dus op eigen risico Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.