Jesperkaj Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Shakira zegt concert op het laatste moment af Maandag 5 februari 2007 - ARNHEM – Het uitverkochte concert van Shakira, dat zaterdagavond in het Gelredome in Arnhem zou worden gehouden, is op de valreep afgelast. De Colombiaanse zangeres had dusdanig last van haar keel dat ze niet kon optreden. De 30-jarige zangeres had al een paar dagen last van verkoudheid, maar was ervan uitgegaan dat ze toch kon optreden. In de loop van de dag werden haar keelontsteking en koorts erger. Op doktersadvies moest ze het concert afzeggen. In het Gelredome waren al enkele duizenden mensen aanwezig, toen bekend werd gemaakt dat het concert niet doorging. Volle bussen met fans kwamen weer terug op het station, waar veel mensen zich hadden verzameld. De meesten keken elkaar schaapachtig aan of waren druk aan het bellen. „We zaten in de bus vlakbij het Gelredome toen de chauffeur ineens omriep dat het concert niet doorging en dat we weer terug zouden gaan naar het station“, zei een fan zaterdagavond. In totaal waren er 39.000 kaartjes verkocht voor het optreden van de 30-jarige superster. Organisator Mojo Concerts is van plan voor 17 maart een vervangend concert te organiseren. Bron: BN/DeStem >>> Door NandroDavids: Lijkt me meer iets voor Beeld & Geluid...topic verplaatst<<< Bewerkt: 6 februari 2007 door NandroDavids Reageren
Dikbuik Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Lullig voor die mensen. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Het meest aparte was dat ze de dag ervoor jarig was en wel een onwijs knalfeest gehouden heeft. Dus of ze echt ziek was betwijfel ik ten zeerste Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Het meest aparte was dat ze de dag ervoor jarig was en wel een onwijs knalfeest gehouden heeft. Dus of ze echt ziek was betwijfel ik ten zeerste Juist daarom kan het zo zijn, stel nou dat ze door die feestje een barstende hoofdpijn heeft gekregen of zichzelf volgepropt met taart ofso en de volgende dag doodziek Reageren
Mirrrr Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Tja maar daar geldt toch het beroemde spreekwoord voor 's avonds een vent 's morgens een vent Sorry maar als je de hele nacht kan feesten okay, maar dan moet je er de volgende dag gewoon wel staan. Je weet als je dat concert plant ook dat je de dag ervoor jarig bent... Reageren
Godfather Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Mijn nichtje stond voor het gelredome. Sorry jongens afgelast! Lijkt me wel fokking balen zo'n dure ticket gekocht kom je er nog niet in -.- Reageren
Cenzy Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Het is beter dat je nioet zingt en dat de mensen een Superconcert later krijgen dan en heese shakira dat niet kan zingen he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.