Sseb Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) ik heb nu Sketchup pro 6 van google alleen ik krijg er geen Dff bestanden in ik krijg steeds This does not appear to be a SketchuUp model! hoe doe ik dit? Bewerkt: 6 februari 2007 door Sseb Reageren
EXIT Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 je kunt met ketchup nog steets geen .dff inporteren. dus moet je dat met een ander programma om zetten tot een .3ds bestand veel plezier (download toch zmodeler2,gmax,3ds max) Reageren
Sseb Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) je kunt met ketchup nog steets geen .dff inporteren.dus moet je dat met een ander programma om zetten tot een .3ds bestand veel plezier (download toch zmodeler2,gmax,3ds max) hoe zet je het in vredesnaam om in een .3ds bestand om?!!!! ok zal ik doen Edit: Gmax doet het nie Edit2: dus ga ik maar voor 3ds max Bewerkt: 6 februari 2007 door Sseb Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) je moet de kam scrips hebben. http://gtanet.com/kam/KAMS_Max.rar je moet ze in de map scripts setten. en dan max staren en daarna inporteeren. Bewerkt: 6 februari 2007 door kees1991 Reageren
Sseb Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) je moet de kam scrips hebben.http://gtanet.com/kam/KAMS_Max.rar je moet ze in de map scripts setten. en dan max staren en daarna inporteeren. ik heb het in maps gezet en dus zit het in max maar het blijft gwoon een .dff bestand, ik begrijp het geloof ik niet echt :S Bewerkt: 6 februari 2007 door Sseb Reageren
Goliat Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Een .3DS bestand is een bestand dat het project bevat, dus hoe het gebouwd is zonder dat je het kan gebruiken ingame maar het nog wel kan veranderen. Wat je doet is simpelweg de .DFF importeren en vervolgens naar: File -> Save As.. te gaan en 'm daar als .3DS op te slaan. Importeren doe je met het betreffende script door daar op Import te klikken.. het script daarvoor start als 3DS Max start. Na het importeren is het model te zien.. Reageren
Sseb Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Een .3DS bestand is een bestand dat het project bevat, dus hoe het gebouwd is zonder dat je het kan gebruiken ingame maar het nog wel kan veranderen. Wat je doet is simpelweg de .DFF importeren en vervolgens naar:File -> Save As.. te gaan en 'm daar als .3DS op te slaan. Importeren doe je met het betreffende script door daar op Import te klikken.. het script daarvoor start als 3DS Max start. Na het importeren is het model te zien.. hoe moet ik het importeren dan? en waar moet ik het importeren. ik heb het al gwoon geprobeerd van alleen Save as maar dan is het nog geen .max bestand dus dat lukt dan niet Edit: mss bedoel je import bij 3ds max, daar staat geen dff bij het enigste wat er het dichts bij komt is DDF maar dat is niet het goeie, misschien licht het aan dat ik 3dsm max 7 heb? want die was namelijk gratis dus Bewerkt: 6 februari 2007 door Sseb Reageren
Goliat Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Als je de scripts hebt geïnstaleerd dan start deze automatisch, zie hier de screen: Klik zoals ik heb aangegeven op de screen, op Import om de DFF te importeren zodat het model is geopend.. Vervolgens kan je het opslaan als een .3DS zoals ik in m'n vorige post heb aangegeven. Weet je trouwens zeker dat je de scripts correct geinstaleerd hebt, deze plaats je in C:\3dsmax7\scripts\ Reageren
Sseb Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) wat moet ik met Kams max? doen want ik weet niet wat ik er mee moet doen, er staan wel scrips in maar die kan je niet gebruiken want dan krijg je Runtime error dus :O Edit: het is me op 1 of andere manier toch gelukt :O ineens deed de script het Edit2:hoe krijg ik het voor elkaar om vormen van voertuigen te veranderen? ik heb een tijdje gezogt naar TuTs maar ik kon nix vinde Bewerkt: 7 februari 2007 door Sseb Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Sseb, ik geloof er werkelijk niets van dat jij hebt gezocht naar tutorials maar niets gevonden hebt. Met bijvoorbeeld de zoekterm ''3dsmax tutorials'' krijg je al deze resultaten. Ook hier op het forum bestaat een Master Tutorial List, waarin toch alles duidelijk te vinden is. Reageren
Sseb Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Sseb, ik geloof er werkelijk niets van dat jij hebt gezocht naar tutorials maar niets gevonden hebt. Met bijvoorbeeld de zoekterm ''3dsmax tutorials'' krijg je al deze resultaten. Ook hier op het forum bestaat een Master Tutorial List, waarin toch alles duidelijk te vinden is. nee ik heb wel gezocht maar ik heb fout gezocht ik had 3ds max 7 ingetypt en alleen maar op 3ds 7 max gericht gezocht en alleen op nederlands , en ja dan krijg je bijna nix -___- maar nu heb ik wel iets gevonden hoe ik kleure kan late schijnen en alles nu ben ik nog aan het zoeken voor hoe ik vorme moet verandere dus bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.