Jump to content

over psp cheatdevice

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag kijk ik heb vice city stories en ik wil graag cheatdevice.

maar ik heb al upgegrade naar 2.81

kan ik bij menu van de psp standaardinstellingen herstellen drukke??? en wat word dan de firmware???

en als je cheatdevice hebt kan je dan weer verwijderen?

en laatste vraag als je standaardinstellingherstelt ga dan al je save games weg van je memory card???

bedankt voor het lezen :cya:

Geplaatst:

Als je je standaardinstellingen herstelt moet je alles opnieuw instellen, zoals de taal, het uur en zo'n dingen. Je firmwareversie verandert dus niet. Je savegames gaan ook niet weg, dit gebeurt wel als je je memorystick formateert.

De cheatdevice is een plugin, je kan deze aan en uit zetten en als je wil ook gewoon verwijderen.

:cya:

Geplaatst:

Officieel kan je je firmware alleen upgraden naar een hogere versie dan diegene die jij hebt.

Er zijn echter downgraders voor firmware tot en met 3.03. Daarmee kan je dus naar een lagere versie gaan. Sony vind dit niet zo leuk, op dit forum mogen we je hier dus niet mee helpen. (×××. :D )

De nieuwste firmware kan je vinden op yourpsp.com. Op dit moment is dat 3.10 die dus niet downgradebaar is.

>>> Door SummerBase: Gelieve niet over downgraders praten, dit is tegen ons forum beleid.<<<

Geplaatst:
Officieel kan je je firmware alleen upgraden naar een hogere versie dan diegene die jij hebt.

Er zijn echter downgraders voor firmware tot en met 3.03. Daarmee kan je dus naar een lagere versie gaan. Sony vind dit niet zo leuk, op dit forum mogen we je hier dus niet mee helpen. (Google is je vriend. :D )

De nieuwste firmware kan je vinden op yourpsp.com. Op dit moment is dat 3.10 die dus niet downgradebaar is.

dus je kan niet je hele psp overnieuw instelle en firmware ook nie???

Geplaatst:

Je kan de instellingen van je psp natuurlijk gewoon veranderen.

Je firmware kan je alleen veranderen met een bestandje dat je moet downloaden.

Geplaatst:
Je kan de instellingen van je psp natuurlijk gewoon veranderen.

Je firmware kan je alleen veranderen met een bestandje dat je moet downloaden.

welke bestandje en s het schadelijk voor je psp?

Geplaatst: (bewerkt)

Het bestand dat je krijgt als je een firmwareversie download op yourpsp.com.^_^

Je kan je psp altijd kapot doen als je je firmware veranderd, maar als je alles volgt zoals het uitgelegd staat kan er weinig misgaan.

Bewerkt: door maarte41
Geplaatst:

Je kan je psp altijd kapot doen als je je firmware veranderd, maar als je alles volgt zoals het uitgelegd staat kan er weinig misgaan.

je bedoelt dat je gaat downgrade?

hoe kan je dan met z'n bestandje naar andere firmware doen?

>>> Door SummerBase: Gelieve niet over downgraders praten, dit is tegen ons forum beleid.<<<

Geplaatst:

je bedoelt dat je gaat downgrade?

hoe kan je dan met z'n bestandje naar andere firmware doen?

Je download hierbij een Eboot.pbp. Dit is de update, het gaat nu dus over Updaten want 'Downgraden' is een heel ander verhaal. Die Eboot.pbp plaats je in ms0:/PSP/GAME/UPDATE, op je memorystick. Mogelijk moet je de map UPDATE nog zelf maken. In die map zet je dus de Eboot.pbp, nu ga je op je PSP naar Game's op de memorystick en selecteer je Update PSP 3.XX. Succes met het updaten, zorg er voor dat de batterij vol is!

Geplaatst:

maar nu is mijn vraag kan je alles van je psp verwijderen dus ook je firmware(dus helemaal overnieuw starte) :?

Geplaatst:
maar nu is mijn vraag kan je alles van je psp verwijderen dus ook je firmware(dus helemaal overnieuw starte) :?

Momenteel nog niet, want de firmware-versies worden in het flash-geheugen overschreven dus is het niet mogelijk om dit te wijzigen als ik me niet vergis.

Andere bestanden die je er zelf op hebt gezet, zoals savegames, afbeeldingen, filmpjes en muziek, kan je uiteraard wel zelf verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...