DenkaanHenk Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Missie(s):Tanker Commander Cheaten: (ja/nee)Nee Versie:V2
Koen729 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Ik! EDIT: Tanker Commander Passed! Missie Ik heb de missie Tanker Commander, en daarmee de cutscene 'First Date', zonder codes, mods, geld uitgeven of wapens (die had je niet ) gehaald. In de missie maak je kennis met Catalina, een nicht van Cesar. Catalina heeft je duidelijk gemaakt dat ze de streek wel beroven. Ze heeft hiervoor 4 'soft targets', ik heb die van Dillimore gehaald. Catalina probeert eerst om het benzinestation te veroveren, maar ze komt erachter dat het bulletproof glas is en dus nemen CJ en Catalina de tanker met gas. Toen ik de tanker had vastgemaakt kwamen de 2 mensen van het benzinestation achter me aan, maar hier had ik geen last van. Ik moest naar 'RS Haul' rijden, een transportbedrijf. Toen dat gedaan was knalde de mannetjes tegen het benzinestation aan (), zoals op de screen te zien is. Screen: Beloning -$5000 -De oddjob 'Trucking' is vrijgespeeld. Extra Ik ben wat armor verloren, ben tegen een paal aangereden Savegame Bewerkt: 6 februari 2007 door Koen729
Recommended Posts