jurr.p Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik wil met een seriue beginen gta-team gehette (naar a-team) en ik heb wat hulp nodig zoals -acteurs (sa:mp nodig en skypeals het kan) -iemND DIE kan vilmenen en monteren en zo en veel acteurs als je er veel van af weet en het vaak kijkt rtl 7 om 18:00 kan je een hoofd actuer worden (B.A-face- enz) dus hopelijk willen mensen en anders gaat het niet door grtz : jurr.p Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik kijk het als het kan altijd maar filmen en monteren kan niet want ik heb hem op PS2 maar ik wil wel wat steentjes bijdragen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik speel BA wel BA en ik = twee druppels water Reageren
-eend- Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik kan filmen en monteren ook Reageren
Koen729 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Probeer eens wat meer informatie te geven, bijv. waar gaat de serie over, hoezo moet je meedoen etc. Succes! Reageren
jurr.p Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ok cavia goed ff een lijstje B.A -NilsHolgersson face - amy- hannibal-jur murdock- lynch- ik upgrade het nog ff Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Mischien kan ik met mijn vaders video camera hier wat stuuren daar ken ik iemand voor die dat op een pc kan zetten dan wil ik wel die grappe maker zijn met dat petje Reageren
jurr.p Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Mischien kan ik met mijn vaders video camera hier wat stuuren daar ken ik iemand voor die dat op een pc kan zetten dan wil ik wel die grappe maker zijn met dat petje murdoc ??????? ps: heeft of kent iemand nog een goede sa:mp server om het te doen ??? en kijkalVAast welk sa popetje bij je rol past Bewerkt: 6 februari 2007 door jurr.p Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik vind het een originel idee, maar zoals Koen729 al zei, geef wat meer informatie (Aan alleen een lijstje met acteurs hebben we niet zo veel). Ik wil best meespelen (Ik speel SA:MP), ik ben echter niet zo'n goede filmmaker, dus, mocht ik mee kunnen spelen, dan ga ik voor de functie van acteur. Reageren
jurr.p Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 het gaat over een comando-eenhijd die tijdens vietnam een bankberoften en gevangen zijn genomen (het was op bevel van een komandant zeggen ze ) en ontsnap en zijn huurcomando's voor klussjes die niemand anders kan opknappen meer info volgt nog en wie mee wil doen kijk zovaak mogelijk naar a-team op rtl 7 om 18:00 (6 uur) grtz jurr.p er moeten nog aardig watr mensen komen ik denk nog 10 dan kunnen we beginnen ik hoop dat het voor eind februarie kan beginen >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Graag in het vervolg de EDIT-knop gebruiken .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.