Jump to content

Thuis-komst

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Gtaforum.nl,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Michael en ben nieuw op dit forum. En hier heb ik dus meteen de eerste vraag:

Ik weet niet precies hoe het allemaal heet, dus ik zal het maar uitleggen. Ik ben bij het gedeelte, dat sweet geraakt is door een kogel en in het ziekenhuis beland onder bewaking. Nu heeft C.R.A.S.H of hoe die agent ook heet, me achtergelaten in een dorp, hier moest ik een foto maken nadat ik iemand had doodgeschoten(neem weet ik niet), nadat ik die missie heb gehaalt ben ik terug gekeerd naar thuis en alles is verlaten en mijn gang is nergens meer te vinden, haha! maar wat nu? ik vind nergens maar een letter, of iets waar ik een missie kan doen wie kan mij uitleggen waar ik nu een missie moet doen? of wat ik moet doen?

Bij voorbaat dank.

Michael

Geplaatst:
Hey Gtaforum.nl,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Michael en ben nieuw op dit forum. En hier heb ik dus meteen de eerste vraag:

Ik weet niet precies hoe het allemaal heet, dus ik zal het maar uitleggen. Ik ben bij het gedeelte, dat sweet geraakt is door een kogel en in het ziekenhuis beland onder bewaking. Nu heeft C.R.A.S.H of hoe die agent ook heet, me achtergelaten in een dorp, hier moest ik een foto maken nadat ik iemand had doodgeschoten(neem weet ik niet), nadat ik die missie heb gehaalt ben ik terug gekeerd naar thuis en alles is verlaten en mijn gang is nergens meer te vinden, haha! maar wat nu? ik vind nergens maar een letter, of iets waar ik een missie kan doen wie kan mij uitleggen waar ik nu een missie moet doen? of wat ik moet doen?

Bij voorbaat dank.

Michael

Hey Dolby/Michael welkom op het forum :cya:

Jij zegt dat je de missie met de fotocamera al hebt voltooid, deze missie heet 'Badlands', na deze missie zal je een telefoontje krijgen van de vriend van je zus, namelijk Cesar Vialpando, hij zegt dat er iemand op je staat te wachten in Dillimore, dit stadje bevind zich in Red County. Hier staat een vrouw op je te wachten die je waarschijnlijk wel kent (mits je GTA III hebt gespeeld), voor deze vrouw kan je dan missies doen. Owke nadat je het telefoontje hebt gekregen zal er een vraagteken ? op je radar verschijnen, hier moet je dus heen. Als je het telefoontje niet krijgt moet je even een beetje gaan rijden of een paar keer saven, je zal vanzelf het telefoontje van Cesar wel krijgen.

Succes ermee! En nog veel plezier op het forum :)

Trouwens: je hoeft eerst nog niet terug naar Los Santos, je zit nu bij de Badlands missies, daarna ga je naar San Fierro, daarna ga je naar de Desert, daarna ga je naar Las Venturas en als laatste ga je weer terug naar Los Santos, wanneer je daar weer bent zal je ook de gebieden weer terug moeten veroveren, en je zal er voor zorgen moeten dat je gang weer sterk word.

Geplaatst: (bewerkt)

Je broer is dus net opgepakt. En je bent verraden door Smoke en ryder. De ballas zijn dus sterker geworden en Grove street bijna uitgeroeid of ondergedoken. Gedurende het spel wordt jouw gang sterker. Op het eind van het spel breng je de gang weer terug en moet jij er dus zorgen dat je die Ballas voor hun Koppie Koppie schiet en dus weer de machtigste word in Los santos.

Missie verhaal: Je krijgt vanzelf een telefoontje van catalina. Na dat telefoontje verschijnt er een vraagteken. Ga daar naartoe en je moet een benzinestation overvallen. Je steelt de tanker (truck) en je moet dus wegrijden met de truck ontsnappen dus. Na die missie moet je nog een paar dingen overvallen

P.s. welkom op het forum!

Bewerkt: door Godfather
Geplaatst: (bewerkt)

Nog even ter verbetering van Godfather.

Je krijgt geen telefoontje van Catalina, maar van Ceasar die zegt dat hij in de Badlands ergens familie wonen heeft, en verwijst je daar naar door Catalina. Daar moet je dan een missie doen: First date

Ook bij die missie van Catalina moet je geen truck stelen,

het is wel het gemakelijkst, maar je mag 4 dingen doen, het is allemaal met overvallen plegen, stelen, ...

Maar het is het gemakelijkst om die truck te stelen, want dat is vlakbij.

Daarachter moet je nog meer missies doen van Catalina, dan moet je de 3 andere 'overvallen' plegen.

Bewerkt: door hanneswasco

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...