Da Phoenix Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Als hier al een topic over is sluit deze dan maar Ik zat American Chopper te kijken op Discovery Channel en toen kwam een stukje over hun bedrijf "Orange County Choppers" en dat zit in Orange County en in San Andreas heb je een "Red County" dat lijkt wel veel op elkaar toch? wat denken jullie Reageren
Koen729 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Nog niet bekend volgens mij... Leuk gevonden, alleen, waar ligt Orange County? Waarschijnlijk is het op Orange County gebasseerd. Leuk gevonden! Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ja leuk gevonden inplaats van Red Orange nou nog de chopper winkel Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Klikkie dat is de Wiki Pagina over Orange County en dat ligt dus in California maar wel in het zuiden niet in de buurt van LA volgens mij Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik dacht dat dat allang bekend was, zo niet, ik wist t al heel lang (kijk dat programma altijd, staat nu ook op ) Reageren
Godfather Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dus zijn het hillbilly's xD Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik denk eerder dat de naam Red county een parodie op de term "red -" of "blue county" is. Red County in San Andreas typeert de Amerikaanse rednecks, die volgens het stereotype republikeins zijn in tegenstelling tot de blauwe democraten. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 En er is al een plaatsnamenverwijzingstopic: Hierzo. Door mijzelf dan wel, maar daar kun je wel alle verwijzingen posten Bump maar hoor. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Ehm, ik weet het niet 100% zeker hoor, maar wel 95%. Het Orange County waar American Chopper zich afspeelt, is bij New York, en niet in California. Ook speelt het programma zich niet echt in een landschap als Red County af, hoewel ik graag zou geloven dat R* het hierop heeft gebasseerd(American Chopper is namelijk een van mijn favourite programma's), toch denk ik niet dat dat zo is.. Misschien de naam, als er nou een Chopper zaak in GTA SA zat, en daar heten het Red County, dan zou ik je gelijk geven. Maar ik vind Red County toch niet echt zoals Orange County in de serie American Chopper. Toch jammer had leuk geweest, eindelijk eens een EE die om een serie die ik leuk vind gaat.. MAAR.., als er ook een Orange County in California ligt, dan zou dat inderdaad kunnen, ik weet niet hoe het landschap daar is, maar daar zou Rockstar het wel op hebben kunnen gebaseerd. Dus ik denk niet op het Orange County dat in de serie voor komt, (dat is voor zover ik weet ergens heel dichtbij New York, een buitenwijk ofzo dacht ik) maar misschien op het Orange County in California.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Als jullie even op Wikipedia hadden gezocht, hadden jullie bij >> Deze pagina << uitgekomen, waar wel negen verschillende Orange County's staan. Als je dan even doorklikt naar de pagina van >> Orange County in Californië <<, kom je deze zin tegen: "Orange County is een county in Californië in de VS. Het werd gevormd in 1889 en bestond uit een deel van Los Angeles County." Edit: 1300ste bericht! Bewerkt: 20 februari 2007 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.