bradjuh! Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 hallo ik zit met een probleem ik wil graag weten wat je allemaal kan doen als je je flying skill vol hebt op gta sa . plz help mij en hoe je je vijand moet locken met welke toetsen oja en ik doe het op de pc duzz plz help mij . als je mij kan helpen stuur dan een mailtje naar: ***@***.com >>> Door Lantyz: Topic verplaatst & E-mailadres verwijderd. Tot uw dienst. <<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Je begaaet in dit topic direct al 2 fouten, dit hoort in het 'SA: General' forum en je mag geen email adres plaatsen op het forum, lees daarom nog even de 'grondregels' na. Verder is er niks aan de hand en ik ga even jouw vraag beantwoorden. Als een Global Moderator + even zo vriendelijk is om dit te verplaatsen dan is het helemaal mooi. Nou goed even over het locken, je lockt op de computer heel simpel dit kun je doen door de Spatie balk in te drukken. Als je dat doet dan kan je op een voertuig locken, dit kan vanuit een vliegtuig. Als het target van kleur verandert moet je snel vuren, want dan lock je het explosief en dan heb je een grote kans om het voertuig kapot te maken. En Flying Skill zorgt er voor dat je op vliegvelden kunt en dat je beter kunt vliegen. Verder tellen de aantal vliegskills niet mee aan de 100%, dus ben je niet zo'n vlieger? Dan kun je het gewoon laten liggen, maar vliegen is toch wel één van de mooiste dingen in San andreas dus het is wel een aanrader denk ik. Nou ik wens je in ieder geval veel succes. @ Lantyz: Bedankt. Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Wat ik even wil zeggen, als je een tijdje vliegt (wel gasgeven, autopilot werkt niet) dan krijg je flying skill erbij, dan kan je ook alle vliegvelden in... Reageren
bradjuh! Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Wat ik even wil zeggen, als je een tijdje vliegt (wel gasgeven, autopilot werkt niet) dan krijg je flying skill erbij, dan kan je ook alle vliegvelden in... kerel bedankthe maare srry vn die fouten ik heb me net 30 mjin geleden aangemeld er staat ook op zon vliegveld allemaal van die mooiee vliegtuigen uit wo2 wneer kun je daarin ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 kerel bedankthe maare srry vn die fouten ik heb me net 30 mjin geleden aangemeld er staat ook op zon vliegveld allemaal van die mooiee vliegtuigen uit wo2 wneer kun je daarin ? Ik weet niet precies welk vliegveld je bedoeld en om eerlijk te zijn heb ik nog geen vliegtuigen kunnen ontdekken die afgeleid zijn van WOII Maar er is wel een trucje om op het vliegveld van San Fierro te komen als je nog niet de benodigden papieren hebt. Voor de uitleg hiervan verwijs ik je naar >dit topic< post #667. succes Reageren
-eend- Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Bedoel je de Rustler? Daar kan je pas in als je je vlieg diploma heb.. Reageren
Bling Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 er staat ook op zon vliegveld allemaal van die mooiee vliegtuigen uit wo2 wneer kun je daarin ? Hoogstwaarschijnlijk heb je het over de "Rustler". Om deze toegankelijk te maken, zul je eerst de Flying School moeten voltooien op minimaal brons. Indien je dit eenmaal gelukt is, kun je dit vliegtuig(je) aantreffen op de volgende locaties: http://nl.wikigta.org/index.php/Rustler_lo..._San_Andreas%29 Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Als je gewoon lang vliegt krijg je ook een license en kan je san fierro in, maar daar zijn de vliegtuigen op slot, op de andere vliegvelden zijn ze wel open... als je over muurtjes klimt kan je elk vliegveld in... zonder license, dan kan je vliegen, lang, dan krijg je een license en gaan overal de hekken open, overigens zijn de vliegtuigen in san fierro nogsteeds dicht dan... die gaan open na de flying school... meer info over alles (ook dit) kan je vinden op wikigta >>> Door Dutchy3010: Deze discussie voer je maar via PM => EDIT verwijderd .<<< Bewerkt: 6 februari 2007 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.