Boris H. Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) heej mensen! Rockstar Games heeft vandaag bekend gemaakt dat er een vervolg op Manhunt komt. Manhunt is een zeer legubere moordgame voor de PS2 en PC. Ikzelf speel hem regelmatig en het is een goede game. In GTA SA zijn ook veel verwijzingen naar manhunt of de stad uit manhunt, carcer city te vinden. Misschien dat er in GTA IV verwijzingen naar Manhunt II komen? Manhunt II staat geplan om gerealeased te worden in de zomer voor de PS2 PSP en Wii. Wat vind je hiervan? Geef je mening hier. Ikzelf vind het erg goed dat ze een vervolg maken op de zeer goede game Manhunt en zal hem zeker kopen! gratz, Boris H. edit: @ Joriz, Nice dat de trailer op de site staat! Bewerkt: 8 februari 2007 door Boris H. Reageren
Joriz Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Heb vandaag een trailer ontvangen van Take 2 Games. Spel ziet er goed uit en doet me denken aan iets als Saw of 1984. Hier kan je hem bekijken: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=modul...=si&img=528 Reageren
White Gold Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Lijkt me heel erg leuk . Ik heb Manhunt nooit gespeeld, maar het lijkt me een gruwelijk spel. Verkopen ze Manhunt 1 btw nog in de winkels? Ik heb jmmr genoeg geen PS2 of PSP, maar m'n broertje krijgt Wii dus hopelijk mag ik daarop spelen . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Manhunt vond ik altijd al een erg goede game. Ik heb hem een aantal keren uitgespeeld. En ik heb daarom ook heel veel zin om Manhunt II te gaan spelen. Waar ik hem op ga aanschaven weet ik nog niet. Misschien op de PS2 of de PSP. Maar dat ik hem ga aanschaven is zeker. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Manhunt was fantastisch, tot ik hem niet meer mocht spelen van mijn vader Jammergenoeg heb ik geen psp, ps2 of wii dus er zit niets anders op dan wachten tot ooit manhunt 3 uitkomt op de pc Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hopelijk komt die Pigsy met zijn varkenskop en kettingzaag er niet in terug daar heb ik een halve maand nachtmerries over gehad maar voor de rest is het wel een kei gave game Reageren
The GamerII Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Kijk eens aan, goed dat ik een tijd geleden de PSP heb aangeschaft Reageren
Yohan Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ik hoorde het van iemand anders.. Heel cool die beklemmende sfeer in deze trailer.. Can't wait.. Reageren
VforV Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Spijtig dat hij niet op PC uitkomt. Ik heb geen PS2 en ook geen Wii. Ik heb wel een PSP maar ik vrees voor povere graphics en gameplay. Hopelijk wordt het dan zoiets als LCS of VCS qua besturing en graphics. Manhunt heb ik nog niet gespeeld, ik kan hem ook niet meer vinden in de winkels. Misschien veranderd dat met de komst van Manhunt 2. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Het lijkt mij een fantastische game maar ik vind het wel jammer dat het niet Next-Gen is. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Het is goed om te zien dat er zo'n game naar de Wii komt. Niet alleen om het 'kiddy'-imago van Nintendo wat bij te werken, maar ook omdat Rockstar de Gamecube nauwelijks heeft ondersteunt. Dat deze game van Rockstar naar de Wii komt, kan daardoor iets zeggen over: De populariteit van de Wii: waarom zou een uitgever die Nintendo's vorige consoles nauwelijks heeft ondersteunt anders nu ineens wel een game voor de Wii maken? Hoe ontwikkelaars over de Wii denken: Dat een uitgever nu ineens wel Nintendo's console ondersteunt, kan een patroon zijn dat bij meerdere uitgevers speelt. Het kan dus zijn dat meer uitgevers die nooit eerder een Nintendo-console hebben ondersteund, de Wii wel gaan ondersteunen. Veranderende mentaliteit bij Nintendo: Ik weet niet hoe hard Nintendo in het verleden heeft geprobeerd om Rockstar-games te krijgen, maar misschien is hun mentaliteit daarin sterk veranderd. Dat zou dan kunnen betekenen dat Nintendo bezig is nog meer 3rd Party's naar de Wii te halen. En laten we vooral niet vergeten dat de Wii er weer een (hopelijk) goede game bij heeft. Ik hoop dat Rockstar ook echt aandacht gaat besteden aan de besturing, want dit is een game waar de Wii-besturing erg goed in uit kan pakken. Manhunt 2 onderweg voor PSP, PS2 en Wii (Wii, PSP, PS2)Nieuws | 6 februari 2007 - Rockstar heeft aangekondigd bezig te zijn met Manhunt 2. De opvolger van het zeer controversiële Manhunt moet deze zomer verschijnen op de PlayStation 2, PlayStation Portable en de Wii. De PS2- en PSP-versies worden ontwikkeld door Rockstar's nieuwste studio Rockstar London in samenwerking met Rockstar North en Rockstar Leeds. Rockstar Toronto is verantwoordelijk voor de Wii-versie. Bron: Insidegamer Er wordt door een aparte studio aan de Wii-versie gewerkt, dus dat belooft wat op het gebied van besturing. Ook kan dit betekenen dat er voor deze game eindelijk wat aandacht aan de graphics wordt besteed. Immers, het is meestal zo dat games die speciaal voor een bepaald platform worden ontwikkeld, betere graphics hebben dan games die oorspronkelijk voor een ander platform zijn ontwikkeld. Het is echter wel te hopen dat dit niet het resultaat is van de onderhandelingen over GTA. Misschien brengt Rockstar deze game wel alleen naar de Wii om Nintendo enigszins tevreden te stellen na het 'gezeur' om GTA, ookal denk ik dat die kans klein is. Het lijkt mij een fantastische game maar ik vind het wel jammer dat het niet Next-Gen is. De Wii is next-gen, dus op de Wii wordt het wel degelijk een echte next-gen-game. Reageren
Little Gangster Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik had vandaag een e-mail gekregen van Rockstar waarin stond dat Manhunt 2 binnenkort kwam. In 2003, Rockstar broke new ground in dark terrain with the chilling stealth-horror classic, Manhunt. Putting you in the shoes of the hunted, with legions of sick and depraved murderers out for your throat - all as part of a most dangerous game. The only way to survive was to turn the tables... by sickle, by axe, by garrote, by all bloody means. This summer, prepare to plunge deep down into another unrelenting nightmare. Manhunt 2 is coming to PlayStation®2 computer entertainment system, PSP® (PlayStation®Portable) System, and Nintendo's WiiTM. First glimpses now at http://www.rockstargames.com/manhunt2/ Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Was al een tijdje bekend.. Wel leuk dat hij ook naar de PSP komt. Rockstar heeft de komende maanden een goeie game tijd voor de PSP. Straks komt ook The Warriors uit op de PSP en daarna Manhunt 2 Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Wowie, dit wordt echt vet ja. Manhunt heb ik zelf niet gespeeld, maar misschien dat ik deze koop als de prijs wat verlaagd is. Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik heb ook veel hoop op The Warriors Dat lijkt me namelijk ook wel vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.