Boris H. Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 En ja hoor; Jack Thompson wil Manhunt 2 ook verbieden Zie hier het nieuwsbericht: >>>klik<<< Ach, het lukt hem toch niet, hij wil rockstar kapot hebben Dat mag dus nooit gebeuren!!! Gratz, Boris H. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb deel I nooit gespeeld, maar gezien het feit dat deeltje 2 ook naar de Wii komt zou ik 'm misschien wel aanschaffen, want alles wat ik erover gehoord heb is positief, dus toch maar een keertje uitproberen. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Als we gewoon is met de hele wereld afspreken die jack thompson te negeren houd hij vast op met mekkeren. Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ja, dat zal helpen Dom dat hij niet op de PC komt, ik snap ze echt niet Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Manhunt I was al een cool spel De eerste horrorspel die goed . Doom kan je gemakkelijk uitspelen heb maar 2 weekjes aangezeten (maar dat gaat een beetje offtopic) Dus ik kan niet wachten tot ik manhunt II uitkomt!! Gelukkig heb ik een Ps2 gekregen (heb al een psp, maar ik hou van groot beeld ) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Ik heb Manhunt 1 nog niet, moet ik die maar eens ergens kopen! En daarna meteen 2 spelen Is Manhunt geen Free Roaming? Bewerkt: 12 april 2007 door MartyCeha Reageren
White Gold Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 De stie van Manhunt 2 is weer geupdate met bijbehorende screens en film. De film is nog wel vaag, maar genoeg om een kleine indruk te krijgen. Graphics zijn slechter dan GTA IV, maar het kan ermee door . Reageren
Joriz Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Vandaag is weer een nieuwe trailer uitgekomen van Manhunt 2. De trailer is te vinden in onze galerij. vanaf 6 juli 2007 ligt hij in de winkel voor de Nintendo Wii, Playstation Portable en Playstation 2 Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Vandaag is weer een nieuwe trailer uitgekomen van Manhunt 2. De trailer is te vinden in onze galerij.vanaf 6 juli 2007 ligt hij in de winkel voor de Nintendo Wii, Playstation Portable en Playstation 2 Vandaag? ik dacht dat hij pas morgen kwam?! Snel ff kijken dan! Reageren
Joriz Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Wij van GTAGames.nl zijn bijna altijd de eerste Heb ook nog wat interessante screenshots geupload. Volgensmij niet nieuw maar wel zeker mooi om even te bekijken. Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Wij van GTAGames.nl zijn bijna altijd de eerste Heb ook nog wat interessante screenshots geupload. Volgensmij niet nieuw maar wel zeker mooi om even te bekijken. Dat Zie/Lees/Hoor ik De trailer is inderdaad mooi! De screens zie ik ook voor het eerst! Reageren
The GamerII Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Het wordt zeker een topper Voor Rockstar Games heb ik nogal veel geld over. Helaas duurt het nog wel een tijdje voordat hij er is Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik weet niet of dat het bekend is,maar in Belgie kun je Manhunt2 op de psp kopen.Ik zelf begin al te sparen voor dat spel, omdat het al lang in me verlangslijstje staat! Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Al vanaf het begin was bekend dat Mahunt 2 voor de Wii, PS2 en PSP zou komen Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Al vanaf het begin was bekend dat Mahunt 2 voor de Wii, PS2 en PSP zou komen Als hij nog komt met al die commotie eromheen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.