Kakaroth Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 sry voor verschrikkelijke bump, maar vond het onzinnig om een nieuw topic te starten. Wanneer komt ie nou eindelijk? Hij is in meerdere bladen (N-Gamer en OPM) gereviewd, maar hij is uitgesteld. Dus....weet iemand het? Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 sry voor verschrikkelijke bump, maar vond het onzinnig om een nieuw topic te starten.Wanneer komt ie nou eindelijk? Hij is in meerdere bladen (N-Gamer en OPM) gereviewd, maar hij is uitgesteld. Dus....weet iemand het? In Belgie is hij niet uitgesteld,morgen ga ik er achter,zal dan zeggen hoe leuk het is,maar het verhaal blijft geheim Jullie moeten het zelf ontdekken Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 sry voor verschrikkelijke bump, maar vond het onzinnig om een nieuw topic te starten.Wanneer komt ie nou eindelijk? Hij is in meerdere bladen (N-Gamer en OPM) gereviewd, maar hij is uitgesteld. Dus....weet iemand het? In Belgie is hij niet uitgesteld,morgen ga ik er achter,zal dan zeggen hoe leuk het is,maar het verhaal blijft geheim Jullie moeten het zelf ontdekken Lijkt me vrij sterk dat hij in belgië niet uitgesteld is... Waarom zou R* de wii en ps2 versies overal uitstellen behalve in België... Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) sry voor verschrikkelijke bump, maar vond het onzinnig om een nieuw topic te starten.Wanneer komt ie nou eindelijk? Hij is in meerdere bladen (N-Gamer en OPM) gereviewd, maar hij is uitgesteld. Dus....weet iemand het? In Belgie is hij niet uitgesteld,morgen ga ik er achter,zal dan zeggen hoe leuk het is,maar het verhaal blijft geheim Jullie moeten het zelf ontdekken Lijkt me vrij sterk dat hij in belgië niet uitgesteld is... Waarom zou R* de wii en ps2 versies overal uitstellen behalve in België... Ik weet alleen dat de PSP en de PS2 versie niet uitgesteld is,maar de Wii versie is wel uitgesteld. Me vriend zijn ouders zijn baas van een winkel(electronica,meubel en gamewinkel)en hij zegt dat de Wii versie uitgesteld is,van de X360 en PS3 weet hij niets van en moest het op de next-gen consoles komen,dat het ook uitgesteld is! Dus ik kan alleen de PSP versie en de PS2 versie kopen! Bewerkt: 22 juli 2007 door sevaboy Reageren
Kakaroth Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 hij komt sowieso (nog lang) niet op X360&PS3. En voor PSP is ie in NL nog niet uit, en op PS2/Wii ook niet. Dus het zou fijn zijn als er antwoord gegeven werd, inplaats van lulkoek dat het wel uit is (sry voor mijn botte manier van praten, ben ook moe xD) Reageren
Jowx Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 ... ------------------------- Manhunt 2 is voor onbepaalde tijd uitgesteld (Wii, PSP, PS2) Nieuws | 22 juni 2007 - Take Two heeft laten weten dat Manhunt 2 voor onbepaalde tijd wordt uitgesteld. Dit was natuurlijk te verwachten, want de game lijkt op dit moment niet uitgebracht te kunnen worden in Amerika. De game heeft daar namelijk een Adults Only-rating gekregen, en Sony en Nintendo accepteren games met die rating niet op hun consoles. Voor een uitgebreidere uitleg daarover klik je hier. Daarmee wordt de game in de ban gedaan in de Verenigde Staten, Engeland en Ierland en daar komen ongetwijfeld nog veel landen bij. In het kort houdt dat in dat Manhunt 2 in haar huidige vorm dus niet kan verschijnen. Take Two zal dus óf de game zo aanpassen dat ie in ieder geval in Amerika een M for Mature-rating krijgt, óf de game wordt uiteindelijk gecancelled. Take Two is uiteraard zeer ontevreden over de gang van zaken en blijft achter Rockstar's product staan. Zij zeggen te geloven in vrijheid van creatieve uiting en in verantwoordelijke marketing. Beide zijn volgens Take Two essentieel voor het succes van de gamesindustrie. Bron: InsideGamer ------------------------- Dus er is nog geen releasedatum bekend, antwoorden op je vraag kunnen we dus niet. Ook leuk: Take-Two zegt dat Manhunt 2 wel uit komt. Dus er is nog hoop voor de fans, maar wanneer die uitkomt blijft nog maar de vraag. In Belgie is hij niet uitgesteld,morgen ga ik er achter. Onzin, ook in België is de releasedatum van Manhunt 2 op zowel de PS2, PSP en Wii onbekend. Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 In de laatste releaselijst van Take Two stond de releasedatum Manhunt 2 voor PS2, PSP en Wii aangegeven als 13 juli Op consoleshop staat 13-07-2007 als releasedatum voor Manhunt 2 Dus volgens laatste bekendmakingen zou het al in de winkel moeten liggen. Echter staat op de officiële website nog steeds coming soon dus kunnen we er wel van uit gaan dat het door alle politieke aandacht en media aandacht de release is uitgesteld. Ik zal morgen wel even contact opnemen met Take Two of er al iets bekend is. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 In de laatste releaselijst van Take Two stond de releasedatum Manhunt 2 voor PS2, PSP en Wii aangegeven als 13 juliOp consoleshop staat 13-07-2007 als releasedatum voor Manhunt 2 Dus volgens laatste bekendmakingen zou het al in de winkel moeten liggen. Echter staat op de officiële website nog steeds coming soon dus kunnen we er wel van uit gaan dat het door alle politieke aandacht en media aandacht de release is uitgesteld. Ik zal morgen wel even contact opnemen met Take Two of er al iets bekend is. ty Joriz. Ty JowX ook, hier was ik al bang voor, maar had het niet op IGN zien staan Ok, bedankt voor jullie hulp Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) ... ------------------------- Manhunt 2 is voor onbepaalde tijd uitgesteld (Wii, PSP, PS2) Nieuws | 22 juni 2007 - Take Two heeft laten weten dat Manhunt 2 voor onbepaalde tijd wordt uitgesteld. Dit was natuurlijk te verwachten, want de game lijkt op dit moment niet uitgebracht te kunnen worden in Amerika. De game heeft daar namelijk een Adults Only-rating gekregen, en Sony en Nintendo accepteren games met die rating niet op hun consoles. Voor een uitgebreidere uitleg daarover klik je hier. Daarmee wordt de game in de ban gedaan in de Verenigde Staten, Engeland en Ierland en daar komen ongetwijfeld nog veel landen bij. In het kort houdt dat in dat Manhunt 2 in haar huidige vorm dus niet kan verschijnen. Take Two zal dus óf de game zo aanpassen dat ie in ieder geval in Amerika een M for Mature-rating krijgt, óf de game wordt uiteindelijk gecancelled. Take Two is uiteraard zeer ontevreden over de gang van zaken en blijft achter Rockstar's product staan. Zij zeggen te geloven in vrijheid van creatieve uiting en in verantwoordelijke marketing. Beide zijn volgens Take Two essentieel voor het succes van de gamesindustrie. Bron: InsideGamer ------------------------- Dus er is nog geen releasedatum bekend, antwoorden op je vraag kunnen we dus niet. Ook leuk: Take-Two zegt dat Manhunt 2 wel uit komt. Dus er is nog hoop voor de fans, maar wanneer die uitkomt blijft nog maar de vraag. In Belgie is hij niet uitgesteld,morgen ga ik er achter. Onzin, ook in België is de releasedatum van Manhunt 2 op zowel de PS2, PSP en Wii onbekend. Het is wel raar,dat ik hem heb Ik hem vandaag gekocht op de PSP,omdat me PS2 toch liever blokkeert dan werkt! Kijk hier als je me niet gelooft , Klikkie! Bewerkt: 23 juli 2007 door sevaboy Reageren
Jowx Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Het is wel raar,dat ik hem heb Dat is inderdaad raar ja. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ben er zelf achtergekomen, release: 30 september Ik heb de officiele releaselijsten gezien bij de gameshop bij mij in de buurt Reageren
thug Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) wow ik he nooit de eerste gespeelt maar manhuntII huur ik toch zeker eens Bewerkt: 24 juli 2007 door thug Reageren
Kakaroth Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 wow ik he nooit de eerste gespeelt maar manhuntII huur ik toch zeker eens Hij is voor 15 euro bij free record shop voor PS2 Manhunt 1 dus he Reageren
markoes Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik heb over manhunt 2 gelezen in de Power Ulimited lijkt me een vette game Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Manhunt II verschijnt in boekjaar 2008! Nieuws: Zaterdag 4 Augustus 2007. 11:54 Rockstar en Take Two hebben bekend gemaakt dat niet alleen GTA IV doorschuift naar het financiele boekjaar 2008 maar ook Manhunt II wordt doorgeschoven. Dit boekjaar loopt van 1 november 2007 tot en met 31 oktober 2008. De mogenlijk bestaat dus dat Manhunt II in november of december uitkomt maar er is een grote kans dat hij pas ergens in 2008 uitkomt. Bron: psponly.nl Ikzlf vind dit best balen. Maar gelukkig zijn er genoeg andere topgame's eind van dit jaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.