gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) werk is door zou ik zeggen :$ Bewerkt: 4 augustus 2007 door gta-pilot Reageren
GTA2 Gamer Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 In OPM (Officieel PlayStation Magazine) #69 (juli & augustus 2007) staat bij de releases dat de PlayStation 2- en PSP-versie beide op 13 juli verschijnen, maar op hun website staat bij de releases dat Manhunt 2 in oktober zal verschijnen (PS2 & PSP). Drie maal raden, welke game zou er eerst in oktober verschijnen, juist: Grand Theft Auto IV! Ik denk dat Manhunt 2 gewoon in de Benelux zal verschijnen, aangezien wij hier geen Adults Only (AO) ratings hebben (18+ is het hoogst, en er wordt niet opgelet of je wel 18 bent, want toen ik 11 was kocht ik (alleen) Grand Theft Auto III), en spellen kunnen hier, zover ik weet, ook niet verboden worden. Jullie moeten niet vergeten dat de ratings van onder andere PEGI een adviesleeftijd is, als je 9 bent en je weet van jezelf zeker dat je van geweld in games geen nachtmerries krijgt, dan kan je gerust een 18+ game kopen! De politiek zal het vast wel weer proberen te verbieden, maar dat lukt toch niet; Manhunt (origineel), Grand Theft Auto: San Andreas, Max Payne 1&2 en Bully zijn hier toch ook gewoon verschenen? En van het originele Manhunt op de PlayStation 2 is onlangs nog een Platinum-versie verschenen. Ik vind zelf dat Manhunt 2 gewoon zonder censuur moet verschijnen, we leven toch in een vrij land?! Die mensen van de politiek kunnen zich beter met andere dingen bezig houden in de wereld, zoals oorlog, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, overstromingen, armoede, aids, en het feit dat als je in de stad zit het bijna nergens rookvrij is (ik heb astma)... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.