ContRa Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik ben nu in 2de stad.. Ik was bij Woozie 2de missie ik heb gehaald daarna kreeg ik telefoon ... het ging over smoke.. Toen was op landkaart zon rode driehoek en dat lag bij me eerste huis.. Dus ik rij er heen.. Opeens was weg die andere gangs hebben het nu ingenomen..Opeens ging weer telefoon.. en toen was die ergens in platteland.. Maar wat nu komt die smoke.. ook weer daar bij oude huis terug? eerste huisje dan..? Want die cesar zij ook elke vrijdag en zon dingen komt die daar en daar.. dus kan me iemand verder helpen waar die weer komt..? Dankje alvast..! Reageren
-eend- Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ehm.. je bent een beetje onduidelijk.. Reageren
ContRa Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 HMm.. Is ook dom om uit teleggen..! :$ Ik werd gebeld toen ik de 2de missie bij woozie had gehaald.. Ran Fa Li..! Toen kwam telefoon of die gang af.. Cesar zij van vrijdag is die daar ergens.. DInsdag daar en woensdag daar ergens.. weet niet meer persies.. En toen moest ik naar die driehoek op landkaart.. Dus daar bij mijn eerste huis.. zeg maar waar je begint.. ! Maar toen was driehoek weg opeens ging nog eens een telefoon toen was die ergens op platteland.. tussen eerste en tweede stad.. Maar daar ga ik dus niet heen of ging ik niet heen want na ongeveer 2 min was die driehoek tog weer weg.. Dus ik bleef daar .. Maar komt die smoke daar weer terug..? Dat moet ik weten...? Dankje alvast.. Misschiens nu wat duidelijker..? :O Reageren
-eend- Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Hmm.. Misschien gaat t over de geldwagen die elke woensdag en zaterdag ( geloof ik ) komt? En dat cesar belt dat je geld kan stelen als je tegen de bus ramt? Bewerkt: 6 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
ContRa Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dat kan Als hij daar is belt hij.. Maar hij belt nu opeens niet meer.. en ik weet niet of staat ook nergens welke dag het is!! Reageren
ContRa Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ok dankje maar dan is het tog wel.. dan woensdag is die daar.. en zaterdag is die daar... een dag in die stad bij dat huisje en een dag daar op platteland maar... waar zie je welke dag het is? :O Reageren
Bling Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 woensdag en zaterdag Hij vraag waar je kunt zien welke dag dit is. Dit kun je zien door op "TAB" te drukken (PC). In dit schermpje zie je de engelse afkorting van de dag. Nu even over je probleem: Je zult inderdaad elke woensdag en zaterdag gebeld worden door Cesar, waarin je te horen krijgt dat er weer drugs wordt overgeplaatst vanuit de drugsfabriek in San Fierro, naar Big Smoke's Crack Palace in Los Santos. Deze telefoontjes blijf je echter niet altijd krijgen, maar stoppen zodra je de missie "Ya Ka-Boom-Boom" voltooid hebt. In deze missie moet je namelijk de betreffende drugsfabriek opblazen. Reageren
ContRa Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 oo Dan doe ik dat maar he!! Want ik ga niet de hele tijd wachten op die xxx tel Maar dankje tog Dan wacht ik tot die missie en dan blaas ik dat op Dankje Bling en cavia! >>> Door Dutchy3010: Houden we het beetje beschaafd? <<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Om nog even op dat rode driehoekje terug te komen. Zo'n rode driehoek wordt ook een blip genoemd. Zodra je dus gebeld wordt door Cesar dat er weer een geld- of drugstransport is kan je kiezen hoe CJ reageert, als je CJ positief laat reageren (volgens mij met Y op de PC) dan accepteert CJ de opdracht en verschijnt die rode blip. Als je echter CJ negatief laat antwoorden (N denk ik ) dan wijst CJ de opdracht af en verschijnt die rode blip ook niet op de kaart. Die rode blip stelt dus een geld- of drugstransport voor waar je geld mee kan verdienen door ertegen aan te rijden. Deze transporten blijven ook niet op dezelfde plaats maar gaan van Los Santos naar San Fierro (geldtransport) of van San Fierro naar Los Santos (drugstransport). De geldtransporten zijn gepantserde Patriots en vertrekken vanuit Ganton (LS) en gaan naar Pier 69 in San Fierro over de weg. De drugstransporten rijden op Sanches en vertrekken vanuit de Badlands naar Los Santos en gaan ook over onverharde wegen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Bling die telefoontjes krijg je tot End of the Line als je in San Fierro bent. Dan belt Cesar nog. >>> Door Bling: Volgens mij niet hoor. Als je de missie "Ya Ka-Boom-Boom" eenmaal hebt gehaald, krijg je die telefoontjes nooit meer. <<< Reageren
-eend- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 En dat het pijltje/vierkantje of wat dan ook, steeds op een andere plaats is komt denk ik omdat cesar a.s zaterdag/wiensdag opnieuw belt.. Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 beetje onduidelijk maar goed ik heb hier nog hulp van Wiki Gta [>>>Klik hier<<<] succes >>> Door Bling: Als je nou even de overige posts in dit topic doorleest (inplaats van alleen de beginpost), had je kunnen zien dat het probleem al opgelost is. <<< Reageren
ContRa Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Blijven die domme telefoontjes komen..? Hmm altijd..?:o Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Deze telefoontjes blijf je echter niet altijd krijgen, maar stoppen zodra je de missie "Ya Ka-Boom-Boom" voltooid hebt. In deze missie moet je namelijk de betreffende drugsfabriek opblazen. Zegt genoeg neem ik aan ? Bewerkt: 7 februari 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.