Jesperkaj Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Blijven die domme telefoontjes komen..? Hmm altijd..?:o Als je dit hebt gelezen; woensdag en zaterdag Hij vraag waar je kunt zien welke dag dit is. Dit kun je zien door op "TAB" te drukken (PC). In dit schermpje zie je de engelse afkorting van de dag. Nu even over je probleem: Je zult inderdaad elke woensdag en zaterdag gebeld worden door Cesar, waarin je te horen krijgt dat er weer drugs wordt overgeplaatst vanuit de drugsfabriek in San Fierro, naar Big Smoke's Crack Palace in Los Santos. Deze telefoontjes blijf je echter niet altijd krijgen, maar stoppen zodra je de missie "Ya Ka-Boom-Boom" voltooid hebt. In deze missie moet je namelijk de betreffende drugsfabriek opblazen. Edit: VWO-er was me voor. Bewerkt: 7 februari 2007 door jesperkaj Reageren
ContRa Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Denk aan henk zij Bling die telefoontjes krijg je tot End of the Line als je in San Fierro bent. Dan belt Cesar nog. >>> Door Bling: Volgens mij niet hoor. Als je de missie "Ya Ka-Boom-Boom" eenmaal hebt gehaald, krijg je die telefoontjes nooit meer. <<< Ik snap niet hoe die quite ding werkt dus ..? Maar nog daar iets over he.. Maar hij belt woensdag en zaterdag.. Klopt het dat die woensdag ergens op platteland daar is en zaterdag bij mij eerste huis...? Klopt dat?! :O Greetz ContrA Reageren
-eend- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 T kan overal zijn.. woensdag of zaterdag, t maakt niet uit welke dag t daar en daar is.. Reageren
ContRa Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Raare missie dan en best dom..! Reageren
-eend- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Je moet t zien als een soort '' minigame '' want het is niet veplicht voor de storyline, alleen om wat extra geld te verdienen Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Raare missie dan en best dom..! Je moet t zien als een soort '' minigame '' want het is niet veplicht voor de storyline, alleen om wat extra geld te verdienen Dat kan ik je afraden, het levert bijna niks op. Het is best wel lastig en het is niet nodig voor de 100% / Storyline. Ik zou het gewoon negeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.