Jump to content

wie denk dat deze jack thompson is man :s

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik keek wat rond op het net en ik zag hoe veel keer de makers van gta voor de rechter heb gestaan omdat deze gast (jackass thompson oops jack sorry) :bonk: niet blij is met het spel :? hott coffee mod begrijp ik nog wel. maar hij zegt dat rockstar bestaat uit sicopaten en is criminaliteit bedrijfsvorm en hij begint al te zijken als een moeder van een 14 jarig kind de makers gaat aanklagen omdat dat kind zijn vader slaat ja nou dan moet je niet bij de makers zijn maar bij de familie want die hadde moeten weten dat er duidenlijk staat rated 18+! niet rated teen 8) en een oma klaagt de makers voor 600milljoen! omdat haar kleinzoon helemaal gek wordt nouuu dan ben je toch helemaal niet goed :? HET IS MAAR EEN SPEL! :puh: en die jack klaagt allegames aan voor sex seens er in zoals killer 7 en het bleek er niet eens in te zitten :duh: sukkel! :puh: dus ik denk dat deze mafkees gewoon wat dokoe will verdienen en geen xbox kan betalen of zo en wat denk jij? :puh:

groetuh mii :*D

Bewerkt: door battle1970
Geplaatst:
hey ik keek wat rond op het net en ik zag hoe veel keer de makers van gta voor de rechter heb gestaan omdat deze gast (jackass thompson oops jack sorry) :bonk: niet blij is met het spel :? hott coffee mod begrijp ik nog wel. maar hij zegt dat rockstar bestaat uit sicopaten en is criminaliteit bedrijfsvorm en hij begint al te zijken als een moeder van een 14 jarig kind de makers gaat aanklagen omdat dat kind zijn vader slaat ja nou dan moet je niet bij de makers zijn maar bij de familie want die hadde moeten weten dat er duidenlijk staat rated 18+! niet rated teen 8) en een oma klaagt de makers voor 600milljoen! omdat haar kleinzoon helemaal gek wordt nouuu dan ben je toch helemaal niet goed :? HET IS MAAR EEN SPEL! :puh: en die jack klaagt allegames aan voor sex seens er in zoals killer 7 en het bleek er niet eens in te zitten :duh: sukkel! :puh: dus ik denk dat deze mafkees gewoon wat dokoe will verdienen en geen xbox kan betalen of zo en wat denk jij? :puh:

groetuh mii :*D

Meneer Thompson begint er inderdaad een sport van te maken, door elke gewelddadige game voor de rechtbank te slepen. Ik lees er regelmatig over, maar laat de beste man maar zijn gang gaan. Hij verliest er alleen geld en rechtzaken mee. Bovendien is meneer laatst op zijn vinger getikt, hij ging iets te ver bij het uitoefenen van zijn beroep. Komt er op neer dat we gauw van hem af zijn als hij zich echt heeft misdragen.

Aan de andere kant heeft hij wel gelijk. Er zijn al verscheidene ongelukken gebeurd door jongeren die geïnspireerd raakten doormiddel van GTA of een andere gewelddadige game.

Geplaatst:

Wat ik me wel afvraag is waarom dat alleen in Amerika gebeurd. Volgens mij is er in Nederland nog nooit iemand helemaal volbepakt met wapens een school binnen gelopen en daar een hele hoop mensen afgeschoten. Om vervolgens te zeggen dat het kwam doordat hij een gewelddadig computerspelletje aan het spelen was.

Volgens mij zijn wij hier toch wat normaler denkend dan de gemiddelde Amerikaanse jongeren.

Geplaatst:
Wat ik me wel afvraag is waarom dat alleen in Amerika gebeurd. Volgens mij is er in Nederland nog nooit iemand helemaal volbepakt met wapens een school binnen gelopen en daar een hele hoop mensen afgeschoten. Om vervolgens te zeggen dat het kwam doordat hij een gewelddadig computerspelletje aan het spelen was.

Volgens mij zijn wij hier toch wat normaler denkend dan de gemiddelde Amerikaanse jongeren.

Ammu-Nation is ook niet voor niets een parodie op de wapenwet van de VS. Het is vele malen makkelijker om in de VS aan een wapen te komen dan in NL, je kunt daar bij wijzen van spreken op elke straathoek een wapen kopen. Jongeren die op het idee komen om CJ na te apen hebben daar makkelijker de mogelijkheden om het uit te voeren terwijl in NL die gedachte (vaak) wegebt omdat het niet eens eenvoudig is om een wapen te hebben.
Geplaatst:

Dat snap ik wel :) Maar volgens mij is de gedachtegang van Amerikanen gewoon heel anders dan die van ons. Wij zijn veel nuchterder. Daarbij denk ik dat je hier uitgelachen wordt als je zegt dat je iemand vermoord hebt omdat je dat in een computerspel zag.

Die Jack Thompson verdient z'n geld gewoon aan rechtzaken, en vooral aan geweldadige spellen, omdat die makkelijk aan te klagen zijn en de oorzaak te noemen zijn voor geweldadige acties van personen die het spel spelen. Ik ben 14, speel GTA, maar ik heb nog geen waanideeën dat het normaal is om iemand te doden. En bovendien is het ook nog niet eens realistisch. Een vent met een geweer komt op je af gerent en schiet je zonder reden af. Tssss... :cab: Meer info over Jack Thompson vind je hier. Deze idioot heeft ook nog íjn geld proberer te verdienen met rechtzaken tegen rap-artiesten, playstation 2 en Bully. Hij is dus een enorme vijand van R*. Hij meent namelijk dat de mensen bij R* "psychopaten"zijn. Als dat waar zou zijn, zou Thompson allang zijn omgelegd door R* :bonk:

Dit is die idioot:

3060000000053169.JPG

En dit denk ik van hem:

jack_thompson_tp.jpg

:puh:

En ik hou het beschaafd ^_^

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Nee, dat komt omdat Amerika zoals Koe_Mzungu ook al zei: Makelijkere toegang tot wapens enz. heeft . Ook zijn die Amerikanen gameverslaafd en hoe langer ze spelen, des te meer invloedt het heeft op hun ;) Die Amerikanen zijn gewoon makkelijk te beinvloeden :puh:

Geplaatst:

Wie heeft hém aangelkleed ????

He ,ik speel gta , maar ik ga toch ook niet met een Bezooka door de stad lopen :duh:

Even iets voor de meneer :

Hou toch es op met da zinloze gedoe zeg, het lukt je lekker toch niet :bier:

Wie heeft hém aangelkleed ????

He ,ik speel gta , maar ik ga toch ook niet met een Bezooka door de stad lopen :duh:

Nee, jij niet nee maar er zijn mensen die dat wel in gedachten hebben en zijn beinvloedt door de GTA's

in de VS bijvoorbeeld maar Jack Thompson overdrijft natuurlijk wel, Als er zich problemen voordoen komt het niet door Rockstar Games maar door de ouders. Sommige ouders laten hun kinderen echt alles spelen zolang het kind maar blij is :?;)

:cya:

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Wie is de maker van San Andreas?

En is die xxx niet goed wijs ofzo?

Er zijn wel heleboel bedrijven die ook gewelddadige spellen maken.

waarom gaat hij niet bij hun zeiken?

>>> Door Dutchy3010: Houden we het svp een beetje beschaafd?<<<

Geplaatst:

Jack Thompson is er naar mijn inzicht gewoon op uit

om Rockstar ten gronde te richten.

Hij kan dan wel allerlei bedrijven aan gaan klagen, maar vaak ligt

de schuld toch echt bij ouders zelf, zij laten hun

kinderen immers GTA spelen, waar duidelijk een 18+ rating op staat.

Dat toont dan meteen weer aan dat meneer Thompson beter

had moeten opletten met zijn uitvallen en beschuldigingen.

Zo, ik heb gesproken. :)

die goser met zijn -xxx- kop met moet er niet mee bemoeie ik wordt niet een crimineel door gta :? en ja het gebeurt alleen in amerika :? echt een zijkerd die mafkees

>>> Door Bling: Ik ben het met je eens, maar laten we het maar gewoon beschaafd houden. Oke? :) <<<

oke sorry _O_;)

>>> Door Bling: Geeft niet hoor ;). Je kunt trouwens de EDIT-knop gebruiken om je bericht te bewerken, zo hoef je dus niet te dubbelposten. Bij deze heb ik dus even je posts samengevoegd. :) <<<

bedankt :)

Bewerkt: door battle1970

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...