Liefmonstertje Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Eerst was het zo dat als ik liep en links of rechts of achter me met me muis kon bewegen en dan kon ik het zien .. Nu niet meer weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Kan je het wat precieser dan alleen ik liep en kon links en rechts of achter met me muis kon bewegen en dat je wat kon zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Druk op Esc. daarna ga je naar de control-opties en klik je op "retore all defaults". Nu zou je probleem normaal gezien opgelost moeten zijn. !LET OP! Je controller-settings zullen nu terug op standaard staan, hierdoor kunnen mogelijk de door jou zelf aangepast controlsetting terug op standaar staan. MVG Kristof01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Liefmonstertje Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Druk op Esc. daarna ga je naar de control-opties en klik je op "retore all defaults".Nu zou je probleem normaal gezien opgelost moeten zijn. !LET OP! Je controller-settings zullen nu terug op standaard staan, hierdoor kunnen mogelijk de door jou zelf aangepast controlsetting terug op standaar staan. MVG Kristof01 Dank je wel .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.