qbdown Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Missie: Burning Desire Cheaten: Nee Versie: 1.0 Overig: Graag de "Savanna" uit mijn garage niet gebruiken. Deze is bulletproof en aangezien dat wil ik hem niet kwijt raken Savegame zit er bij. Graag even een plaatje posten als de missie af is> Bedankt, Robbin237
Mirrrr Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Anders doe ik hem wel hoor Edit Burning desire : Missie geslaagd. Beloning : Geen Extra : Denise is nu je vriendin. En je kreeg een telefoontje maar die heb ik niet opgenomen. Bewerkt: 7 februari 2007 door Mirrrr
qbdown Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Laat iemand anders hem maar doen, bedoel ik niks mee, maar ik wil zo snel mogelijk weer verder Edit: Bedankt mirr! Bewerkt: 7 februari 2007 door Robbin237
-eend- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Doe ik wel als mirrrr t goed vind? ^ Bedoel je hier mee dat jij denkt dat mirrrr t niet kan? >>> Door Dutchy3010: Nee, dit berust op een misverstand . Mirrrr zou hem doen i.p.v. Svenie, maar Svenie had zijn post verwijderd om het topic schoon te houden...<<< Ok.. Bewerkt: 7 februari 2007 door caviaIIIII
Recommended Posts