ChaosKillerr Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 ok, ik heb dus het spel geinstalleerd, werkt enz enz. maarja, ik start het op en ga spelen, en hij loopt de hele tijd naar rechts als ik niks doe enzo..en ik kan ook niet naar links lopen, met de auto psies hetzelfde.. help pleas? Reageren
Preddy Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) ok, ik heb dus het spel geinstalleerd, werkt enz enz.maarja, ik start het op en ga spelen, en hij loopt de hele tijd naar rechts als ik niks doe enzo..en ik kan ook niet naar links lopen, met de auto psies hetzelfde.. help pleas? Dat is een probleem wat volgens mij te wijten is aan een aangesloten joystick of een dergelijk apparaat. Probeer het spel eens te spelen zonder dat deze aangesloten is, met alleen muis en toetsenbord. Zie hier iemand die hetzelfde probleem had. Mocht je niet een dergelijk apparaat aangesloten hebben, probeer dan eens de knoppen te veranderen. Bewerkt: 7 februari 2007 door Preddy Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 ok, ik heb dus het spel geinstalleerd, werkt enz enz. maarja, ik start het op en ga spelen, en hij loopt de hele tijd naar rechts als ik niks doe enzo..en ik kan ook niet naar links lopen, met de auto psies hetzelfde.. help pleas? Dat is een probleem wat volgens mij te wijten is aan een aangesloten joystick of een dergelijk apparaat. Probeer het spel eens te spelen zonder dat deze aangesloten is, met alleen muis en toetsenbord. Mocht je niet een dergelijk apparaat aangesloten hebben, probeer dan eens de knoppen te veranderen. ik heb geen joystick aangesloten, maar alsnog bedankt voor je supersnelle reactie! en ik heb alle instellingen goed staan, maar nog loopt carl de hele tijd naar >> Reageren
-eend- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Dat heb ik soms ook wel is met MTA.. Start t spel opnieuw en t doet t weer.. Maar als je je savegame laat, niks indrukken op je toetsenbord! Dat kan een '' Handicap '' geven.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.