Jump to content

Iemand tips?


Liefmonstertje

Recommended Posts

die missie is niet zo moelijk, pak een stevige auto en rijd achter haar aan, waarbij je haar zovaak ramt als je kan, de bedoeling is dus dat haar auto ontploft, als jou auto eerder brand, stap uit en pak snel een andere, als ze uitstapt rijd je over haar heen... zo lijkt het dus een ongeluk, en dat is de bedoeling ook ;)

btw op deze handige site heeft iemand alle missies gefilmt, als je dus een missie niet snapt zie je hoe diegen daar het heeft gedaan, en kan je het zo doen... dat is er ook voor san andreas en een hoop andere spellen, op diezelfde site dus ;)

hier is die missie in het speciaal good luck!

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

die missie is niet zo moelijk, pak een stevige auto en rijd achter haar aan, waarbij je haar zovaak ramt als je kan, de bedoeling is dus dat haar auto ontploft, als jou auto eerder brand, stap uit en pak snel een andere, als ze uitstapt rijd je over haar heen... zo lijkt het dus een ongeluk, en dat is de bedoeling ook ;)

Ja dat probeer ik mah mijn auto vliegt dan in brand en ben ik te laat want ze is dan al weg?

Link to comment
Delen op andere websites

die missie is niet zo moelijk, pak een stevige auto en rijd achter haar aan, waarbij je haar zovaak ramt als je kan, de bedoeling is dus dat haar auto ontploft, als jou auto eerder brand, stap uit en pak snel een andere, als ze uitstapt rijd je over haar heen... zo lijkt het dus een ongeluk, en dat is de bedoeling ook ;)

Ja dat probeer ik mah mijn auto vliegt dan in brand en ben ik te laat want ze is dan al weg?

ik heb het hierboven ookal gezegd, hier kan je de missie zien zoals hun het gedaan hebben let op, laden duurt lang...

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt de zijmissie 'Waste The Wife'. Inderdaad best een lastige missie. Het beste is om een snelle maar stevige auto te pakken, zoals de Sabre. Ram nu telkens een keer hard tegen haar auto, en dus niet telkens zacht. Bumperkleven kan ik ook afraden. Als je auto kapot is kan je het beste de dichtsbijzijnde auto pakken. Als haar auto in de brand staat moet je wegrijden. Mission passed!

Toevoeging: de tips van WikiGTA, daar kan je voortaan kijken voordat je tips vraagt :)

Deze telefoonmissie zal beginnen bij een telefoon vlakbij de juwelier in Vice Point. Je moet een vrouw die de juwelierszaak in Vice Point spoedig zal verlaten vermoorden, maar je mag geen wapens gebruiken. Het is de bedoeling om het op een verkeersongeluk te laten lijken zodat er geen uitgebreid onderzoek ingesteld zal worden. Neem een stevige, snelle auto en ga haar achterna. Ze heeft geen enkel patroon in het rijden, dus je kan het ook niet uit je hoofd leren. Bots vaak genoeg tegen haar aan, je kunt beter in één keer een keiharde klap geven dan telkens gaan bumperkleven. Als haar auto eenmaal in brand vliegt moet je zo snel mogelijk weg zien te komen. Als haar auto dan eenmaal ontploft is heb je de missie gehaald.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de meeste mensen al zeiden, je moet gewoon een stevige auto pakken en dan rammen. Ik raad je aan om het met de Rancher, of de Landstalker te doen.

Ik doe die missie altijd de eerste keer goed, zonder van auto te verwisselen

Je moet ook veel proberen ze te rammen, tegen een muurtje zodat ze vast geraakt en kan jij makelijktegen haar botsen, zonder andere voertuigen te raken. Wat me nu ook net te binnen schiet is, gewoon een tank pakken en tegen haar rijden: die kan je krijgen door de code PANZER te typen of door 90 Hidden Packages te halen, dan komt die van zelf in de legerbasis.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is de missie inmiddels gelukt, maar ik geef toch nog wat

tips:

-Pak een stevige wagen, zoals een Rancher.

-Probeer een PIT maneauvre (Uit GTA: San Andreas), de auto zal dan

rond gaan tollen, waardoor je er makkelijk tegenaan kunt beuken.

-Wat ook te proberen is, is om de wagen van de vrouw in het water te duwen, scheelt

je weer een telefoontje naar Carglass en een lange achtervolging. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een leuk maniertje: als ze in haar auto zit en voor het stoplicht staat, stap snel uit en typ de volgende code;

Laat auto's ontploffen

PC: BIGBANG

PS2: R2 L2 R1 L1 L2 R2 [] driehoekje O driehoekje L2 R2

Xbox: zwart wit R L wit zwart X Y X Y zwart L

Je kan ook de tip van Silverbyte gebruiken.

Veel sucses met je missie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een leuk maniertje: als ze in haar auto zit en voor het stoplicht staat, stap snel uit en typ de volgende code;

Laat auto's ontploffen

PC: BIGBANG

PS2: R2 L2 R1 L1 L2 R2 [] driehoekje O driehoekje L2 R2

Xbox: zwart wit R L wit zwart X Y X Y zwart L

Je kan ook de tip van Silverbyte gebruiken.

Veel sucses met je missie :cya:

Ik denk niet dat deze je zal helpen, aangezien het een ongeluk moet lijken. Bovendien zou je in dit geval net zo goed kunnen uitstappen en met je Rocket Launcher de auto kunnen opblazen. Zou je dat doen, dan zou het 'mission fialed' zijn. Het moet dus gewoon via het beuken tegen de auto, dus ik vrees dat deze cheat niet werkt. Gelukkig zijn er hier nog talloze andere tips in het topic te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...