wiekash Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Heeft er iemand tips voor de flying school het lukt me niet ik ben nu bij de derde missie in de fly school PS: ik speel op de PS2 >>> Door Dutchy3010: Dit is het vragen van hulp bij een missie, en dus verplaats ik hem even naar "Missie Hulp" .<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Je bent dus bij de oefening; Circle Airstrip. Dit is eigenlijk het grote werk, vergeleken met het andere. Je moet als eerste vol gas geven, en dan rustig opstijgen. De eerste corona moet geen probleem zijn, je kan nadat je daar door heen gegaan bent een stuk afsnijden naar de volgende. Belangrijk punt als je het rondje maak is dat je op één lijn blijft vliegen. Dat wil dus zeggen dat je niet teveel op en neer moet gaan, zo verlies je tijd en is het nog moeilijker de oefening te halen. Bovendien wordt het dan moeilijker om je vliegtuig in bedwang te houden. Zo als ik al zei; een rechte lijn. Dit kun je het beste doen door steeds een klein beetje gas te geven, en wat bij te sturen. Geef dus niet vol gas want zo vlieg je of over de corona heen of je vliegtuig raakt uit balans. Het is ook pittig, die vliegschool. Zeker voor mensen die niet vaak hebben gevlogen. Probeer het bovenstaande, en voor de rest is het oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Succes! Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Je kan ook de richting die je op gaat bepalen in het stukje om er te komen als je dan de eene kant op te moeilijk vind moet je het via de andere kant proberen Reageren
Twankala Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 op deze site staan alle missies beschreven en hoe je ze het beste kunt doen. kijk er goed naar en je moet vooral heel vaak proberen!!! Reageren
gta_sa_gamer Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 IK kom hier ook niet verder ! Toreno zegt de hele tijd dat ik moet leren vliegenme flying skill is 100 % maar hij belt me niet voor nieuwe missie ofso Of moet je alle missies van de flying scool doen enzo Ja hoeveel zijn dat er wel niet ze zijn egt vet irritant ! Reageren
Preddy Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 IK kom hier ook niet verder !Toreno zegt de hele tijd dat ik moet leren vliegenme flying skill is 100 % maar hij belt me niet voor nieuwe missie ofso Of moet je alle missies van de flying scool doen enzo Ja hoeveel zijn dat er wel niet ze zijn egt vet irritant ! Je moet inderdaad eerst alle Flying School missies doen voordat je verder kan met Mike Toreno. Die school heeft 10 onderdelen waar je op elk onderdeel minimaal brons moet halen. De link is al eerder gegeven maar ik geef 'm je alsnog, op deze pagina kan je onderaan de onderdelen vinden. Als je op één van die links klikt krijg je een andere pagina te zien waar een aantal tips op te vinden zijn, die je misschien kunnen helpen. Ook wil ik nog de woorden van -Matthijs- er even bijhalen: Het is ook pittig, die vliegschool. Zeker voor mensen die niet vaak hebben gevlogen. Probeer het bovenstaande, en voor de rest is het oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Succes! Reageren
wiekash Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Allemaal bedankt het is me gelukt Ik heb de tips opgevolgd.Het wa niet echt een makkie veel suc6 als je em nog moet doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.