.Syfes Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hier is weer een sig hopelijk vind je hem goed : Reageren
michelIII Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ik vind hem niet egt heeel mooi maar oowk niet lelijk!!! ik hou niet zow van batman Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) ik vind hem niet egt heeel mooimaar oowk niet lelijk!!! ik hou niet zow van batman Beste michel III, Het is de bedoeling om iemand zijn sig te raten bijvoorbeeld eerst een 7/10 en dan zeggen wat er goed of fout aan is dan mag je pas dit zeggen. Greetings Syfes Ps:zijn er nog andere mensen die mijn sig willen raten Bewerkt: 13 februari 2007 door Syfes Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Ik vind het mooi gemaakt en nie zo druk maar ... ik vind het hoofd te dik dus 6/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 vind het hoofd iid ook te groot voor deze sig. en vind de effecten niet zo mooi *het is niet mijn style* lijkt er ook op of er niet zoveel aan is gedaan maar je krijgt een 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.