jos Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 kan er iemand een mod voor vice city maken met een heli en dat je moet winhen en zo (zoals op windkracht 10) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 hehe ... ik maak een project :lol: ideeen post maar op GTA project NL B) btw wat is winhen???? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 Ïk denk dat hij bedoelt dat je ook moet tegensturen ofzo :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 Hee v00, hoe moeten we dit ooit gaan maken, winch heli'z??? ben je professional in c++ ofzo? Alles is al moeilijk genoeg, laten we eerst maar die treinen proberen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2004 Treinen?... :blink: dat is het echte werk...kan je er ook in? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 11 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2004 ja maar drm is het niet in 1 dag klaar en ik ben nu bij me moeder dus ik kan volgende week pas werken omdat ik dan bij me vader ben... maar wat is nou Winch!!! ???? :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 12 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2004 Het wordt de bedoeling dat je treinen in kunt gaan zoalsin gta3! We gaan dat proberen te doen door een stuk code uit gta3 in vice city te zetten inclusief een trien baan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2004 Aha...dus als ik het goed begrijp..mixen jullie alle GTA's een beetje doorelkaar B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2004 dat ook weer niet ... maare die trein wil ik wel erin hebben dat je in de trein, kunt stappen en dat je dan iedereen in de trein kunt kille :lol: maar er komen ook trams hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2004 We zijn in ieder geval van plan 1 van de dingen (trein of tram) erin te gaan bouwen. Als het makelijk genoeg gaat,kunnen we ook de andere proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2004 ja :rolleyes: maar nu weet ik nog steeds niet wat WINHEN is <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2004 winhen ---> winchen ---> tegen de wind in sturen... :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 17 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2004 Dat is ook wel moelijk om te maken.. maar zal het proberen :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2004 Trouwens...eigenlijk lijkt mij dat winchen helemaal niet zo leuk.. Als ik er aan denk lijkt het me te irritant worden.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 ja mij ook en trouwens ik vind het gewoon vliegen al best k*t met een heli laat staan met die achtelijke winc nog wa gedoe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts