gta sa the best Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 wat gebeurd er als je driving skill voll hebt? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 hoe meer driving skill hoe beter de handeling van de auto's is. VERPLAATS naar General Reageren
tonio Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 hoe krijg je driving skill snel vol ( k bedoel daar mee wat je het beste kan doen want veel rijden lijkt me beetje logies ) Reageren
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 volgensmij heb je geen andere manieren om het snel vol te krijgen Reageren
tonio Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 ik dagt mischien dat je bijf. moet mensen doden in je auto ofzo :blink: want er staat driving SKILL. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 ik dagt mischien dat je bijf. moet mensen doden in je auto ofzo :blink: want er staat driving SKILL. KILL is doden SKILL = vaardigheid Je kunt je drivingskill (rijvaardigheid dus) ook verhogen door de drivingschool te halen, en het liefst op goud. Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 als je schrepe bochten met je auto maakt gaat je driving skill ook flink omhoog B) Reageren
zupadomien Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog Reageren
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen Ja, dan loopt het spel vast! (waarom zou dat in vredesnaam erg zijn?) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen Ja, dan loopt het spel vast! (waarom zou dat in vredesnaam erg zijn?) Wat bedoel je met dan loopt het spel vast. Bedoel je dat je dan je PS2 moet resetten. :blink: Of dat je niet meer verder kunt met het verhaal. :blink: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 gewoon lang rijden en uw shill gaat omhoog mijn bike skill is al vol en mijn drivingskill is nog lang niet vol is het erg als die bike skill vol is en je de bike school nog moet doen Ja, dan loopt het spel vast! (waarom zou dat in vredesnaam erg zijn?) Wat bedoel je met dan loopt het spel vast. Bedoel je dat je dan je PS2 moet resetten. :blink: Of dat je niet meer verder kunt met het verhaal. :blink: Het was cynisch bedoeld... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.