Jump to content

Videokaart

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraagje voor jullie:

Mijn processor en ram geheugen is goed genoeg voor san andreas maar mijn videokaart is te laag (maar 32mb) Maar nu zou ik toch eens willen weten of san andreas ook kan draaien als ik hem op laag zet (ik heb gta san andreas niet maar meestal kan je grafische instellingen toch wel veranderen ofso) dus werkt hij dan ?

Alvast Bedankt :)

EDIT: Processor is 1.8ghz en Ram geheugen 265mb

Bewerkt: door Jericho
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf GTA III op een Übertrage videokaart met standaardinstellingen en die hapert wat(Niet veel dus). Ik vermoed dat je graphics van SA wat slchter zullen zijn en dat SA wat trager zal zijn. Er zou in principe niks kunnen gebeuren dus uitproberen kan geen kwaad. Heb je voor de rest wel een snelle PC dan kan het (bijna) geen kwaad. Maar je kan altijd de graphics op Low zetten dus...

EDIT: Kijk eens bij WikiGTA >> GTA: San Andreas >> Systeemeisen

Een idd. 32mb is wel een beetje heel slecht :puh:

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Ik kan je hier wel bij helpen, maar ik moet toch echt zeggen dat 32mb gewoon veel en veels te weinig is om een spel zoals GTA San Andreas op te draaien. Meestal maakt het aantal Megabytes dat een videokaart aan geheugen heeft niet uit, maar op het spel staat minimaal 64mb en dat betekent dat je dat ook echt moet hebben voor het minimale en dus zit je daar al tegenaan helaas. Wat je wel zou kunnen doen is een andere manier waardoor het nog slecht zou werken. Zet alles op het aller, maar dan ook aller laagste en kijk dan of het werkt. Of het werkt dat zou ik niet weten, maar goed je kunt het toch proberen.

Om dit lager te zetten moet je in de instellingen wezen deze kun je bezoeken door op Options te klikken in het begin menu dan vervolg je de weg naar de videokaart instellingen daar kies je voor uitgebreid en als je daar bent kun je de instellingen lager zetten met het zicht op een beter werkende GTA San Andreas. Verder is het echt aan te raden om te upgraden naar een nieuwere videokaart, want dit is net genoeg voor GTA Vice City, maar echt niet voor GTA San Andreas. En tegenwoordig is een 128mb videokaart met een beetje kwaliteit ook niet erg veel geld, rond de 50 euro ongeveer. :cya:

Geplaatst:
Ik kan je hier wel bij helpen, maar ik moet toch echt zeggen dat 32mb gewoon veel en veels te weinig is om een spel zoals GTA San Andreas op te draaien. Meestal maakt het aantal Megabytes dat een videokaart aan geheugen heeft niet uit, maar op het spel staat minimaal 64mb en dat betekent dat je dat ook echt moet hebben voor het minimale en dus zit je daar al tegenaan helaas. Wat je wel zou kunnen doen is een andere manier waardoor het nog slecht zou werken. Zet alles op het aller, maar dan ook aller laagste en kijk dan of het werkt. Of het werkt dat zou ik niet weten, maar goed je kunt het toch proberen.

Om dit lager te zetten moet je in de instellingen wezen deze kun je bezoeken door op Options te klikken in het begin menu dan vervolg je de weg naar de videokaart instellingen daar kies je voor uitgebreid en als je daar bent kun je de instellingen lager zetten met het zicht op een beter werkende GTA San Andreas. Verder is het echt aan te raden om te upgraden naar een nieuwere videokaart, want dit is net genoeg voor GTA Vice City, maar echt niet voor GTA San Andreas. En tegenwoordig is een 128mb videokaart met een beetje kwaliteit ook niet erg veel geld, rond de 50 euro ongeveer. :cya:

Bedankt :cya: Ik denk wel dat ik dit jaar een nieuwe pc ga hebben...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...