Dead-Dodo Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 hij is wel een beetje simpel en leeg het lijkt of er maar een paar effecten inzitten dus geef het een 6,5 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) hij is wel een beetje simpel en leeg het lijkt of er maar een paar effecten inzitten dus geef het een 6,5 wel mee eens maar aan de andere kant vind ik het wel erg stijlvol, en de effecten die er in zitten vind ik mooi gedaan, ik denk dat de meningen hier erg verschillen maar ik vind het goed gedaan. 7.5/10 @Mathijs MdG "Doordat dat daarnaast zwart is word de aandacht iets meer op de render gericht..." ik denk ook dat dat de bedoeling is Bewerkt: 11 februari 2007 door Plantebak Reageren
Froop Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Bedankt, er zitten meer effecten in dan je denkt. Meer reacties zijn welkom. Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik vind de effecten juist heel mooi, maar 1 ding: Waar is je naam? Doordat dat daarnaast zwart is word de aandacht iets meer op de render gericht... KUTGW 88% Reageren
White Gold Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Op het eerste gezicht heeft deze sig meteen mijn afkeur, vanwege kleurgebruik en het plaatje. Maar als je dan beter gaat kijken, zie je mooie effecten erin zitten, die "zweverige" dingen passen er goed bij. Van mij krijg je een 8,5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.