Wrieh Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Wat welk team zou jij spelen als jij De trainer van het nederlands elftal bent. Hier is mijne: Goal:Edwin Van De Sar Verdediging:Giufunny Van Bronckhorst,Jaap Stam,Ron Vlaar,Joris Mathijsen, Middenveld:Rafael V/D Vaart,Wesley Sneijder,Arjen Robben,Mark Van Bommel, Aanval:Klaas-Jan Huntelaar,Ruud Van Nistelrooy. Trainer:Rinus Michels(Helaas Dat hij al jaren weg is)Hij heeft het ek '88 ook gewonnen met het nederlands elftal mijn opa was erzelfs bij. Groeten Jensbrinkman Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Van der Sar Jaliens [??], Boulahrouz, Stam, Gio Sneijder, Cocu, Davids Van Persie, Huntelaar, Robben Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Van der sar gio boularouz stam ron vlaar v/d vaart cocu davids van persie huntelaar robben Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Gewoon heel PSV erin, dan komt het wel goed Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Gewoon heel PSV erin, dan komt het wel goed Haha ja inderdaad. Alleen jammer dat PSV niet zo veel Nederlanders heeft. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Je kunt geen elftal opstellen van Nederlandse PSV-spelers.. of je moet uit de jeugd gaan halen Reageren
commando Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Keeper: Van der sar Verdediging:Ooijer --- stam --- j.mathijsen Middenveld:Sneijder---Cocu---C.seedorf--- Van der Vaart Aanval:Kuyt---Van Nistelrooy---Huntelaar Reageren
Goliat Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Gewoon heel PSV erin, dan komt het wel goed Ik heb 't gemerkt tijdens de wedstrijden tegen AZ, Roda JC en Sparta(1-1 ). Mijn opstelling: Met de huidige middelen: -Robben-----Huntelaar---- -v. Persie -v.d.Vaart------Cocu---------Seedorf -Gio- -Ooijer- -Boularhouz- -Kromkamp ---------------v.d. Sar--------------------- All time: -Overmars-----v. Basten------Zwart-- -Cruijff(op '10)-Neeskens---v. Hanegem -F. de Boer- -Stam- -Rijkaard--Koeman -----------.v. Breukelen------------- Trainer: Rinus Michels Reageren
Ar Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) In de Goal: van der Sar Verdediging v.l.n.r : De Cler - Stam - J. Mathijsen - Gio Middenveld: Sneijder - van der Vaart Aanval: Robben - Huntelaar - van Nistelrooy - van Persie Trainer: Henk ten Cate Bewerkt: 27 februari 2007 door Ar Reageren
Wrieh Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Gewoon heel PSV erin, dan komt het wel goed Ik heb 't gemerkt tijdens de wedstrijden tegen AZ, Roda JC en Sparta(1-1 ). Mijn opstelling: Met de huidige middelen: -Robben-----Huntelaar---- -v. Persie -v.d.Vaart------Cocu---------Seedorf -Gio- -Ooijer- -Boularhouz- -Kromkamp ---------------v.d. Sar--------------------- All time: -Overmars-----v. Basten------Zwart-- -Cruijff(op '10)-Neeskens---v. Hanegem -F. de Boer- -Stam- -Rijkaard--Koeman -----------.v. Breukelen------------- Trainer: Rinus Michels Welke koeman? erwin of ronald? Reageren
Ar Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Dat zal Ronald wel wezen, want ie speelde altijd in de verdediging op de 4 positie Erwin was, volgens mij, middenvelder Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) NU:(4-3-3) keeper: V/d Sar verdedigers VLNR: v. Bronckhorst, Bouma, Ooijer, Kromkamp middenveld VLNR: Davids, Seedorf, Sneijder aanval VLNR: Babel, Huntelaar, v. Persie All-Time: (4-4-2 met ruit op middenveld keeper: V/d Sar verdedigers VLNR: F. De Boer, Stam, Rijkaard , Koeman middenveld VLNR: Davids, Cruiff (nr. 10), Rijkaard (Verd. Middenvelder), Sneijder aanval VLNR: v. Basten, Gullit Trainer: Louis v. Gaal in de jaren bij ajax (vooral '95) Bewerkt: 2 maart 2007 door Da Phoenix Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Aanval: Babel-----Van Persie-----Robben Middenveld: Sneijder-----Cocu-----Seedorf Verdediging: Gio-----Boulahrouz-----Ooijer-----De Cler Goal: Van der Sar (en als opvolger Michel Vorm) Bewerkt: 9 maart 2007 door Deetje1607 Reageren
Tunix Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hier is mijn opstelling: Trainer: Ik! De vraag is toch echt: Met welk team zou jij spelen als jij de trainer van het Nederlands elftal bent. Reageren
Wrieh Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Iedereen zet ff een E. of een R. voor koeman dna is het duidelijk of je Erwin of Ronald bedoelt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.