Jump to content

Opstelling Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:

Verdeging-stam,jaliens,vanbrockhorst,heitinga

middenveld-sneijder,vandvaart,cocu,seedorf

aanval-Babel,huntelaar,van nisterooi

goalkeeper-vandersar

invallers-perez,rosales,emanuelson

trainer-ronaldjJ :D

Geplaatst:

goalkeeper-vandersar

Men speelt voetbal nog altijd met 11 man en een opstelling met 12 spelers is dan ook niet toegestaan. Daarnaast is Kenneth Perez een Deen en Mauro Rosales een Argentijn, dus ik ben bang dat het lastig zal worden om die in het Nederlands Elftal te laten spelen.

Om gelijk mijn opstelling even te noemen:

Edwin van der Sar

John Heitinga ~~ Khalid Bouhlahrouz ~~ Giovanni van Bronckhorst

Edgar Davids

Clarence Seedorf ~~ Wesley Sneijder

Rafaël van der Vaart

Robin van Persie ~~ Ruud van Nistelrooy ~~ Ryan Babel

Een 3-4-3-systeem dus met een ruit op het middenveld. Spelers die niet meer voor het Nederlands Elftal uit wensen te komen heb ik buiten beschouwing gelaten, want anders stond Jaap Stam in het centrum van de verdediging, Khalid Bouhlahrouz op rechtsachter en zat John Heitinga op de bank.

Geplaatst:

De opstelling van vanavond tegen Roemenië is dus 3 x niks...:

Stekelenburg, Jaliens, Mathijsen, Bouma, van Bronckhorst, Sneijder, Landzaat, van der Vaart, Robben, Huntelaar en Babel

Landzaat? What the fuck ziet v. Basten in Landzaat??, die notabene Seedorf op de bank houd, gewoon een geweldige voetballer. Een speler die mag hopen op een basisplek bij een Engels degradatieclubje houd een van de betere voetballers van AC Milan op de Bank? Jaliens, waarom Jaliens, Boulahrouz in het centrum en dan Mathijsen of Bouma rechtsback. En waarom Huntelaar? Kuyt is beter als Huntelaar, maar Hunteleer speelt voor Ajax he, dan kom je er eerder in als je voor Liverpool speelt bij v. Basten. Ik hoop dat ze vnv keihard op hun bek gaan, en dat Marco dan eindelijk inziet waar ie mee bezig is.

Geplaatst:
De opstelling van vanavond tegen Roemenië is dus 3 x niks...:

Stekelenburg, Jaliens, Mathijsen, Bouma, van Bronckhorst, Sneijder, Landzaat, van der Vaart, Robben, Huntelaar en Babel

Landzaat? What the fuck ziet v. Basten in Landzaat??, die notabene Seedorf op de bank houd, gewoon een geweldige voetballer. Een speler die mag hopen op een basisplek bij een Engels degradatieclubje houd een van de betere voetballers van AC Milan op de Bank? Jaliens, waarom Jaliens, Boulahrouz in het centrum en dan Mathijsen of Bouma rechtsback. En waarom Huntelaar? Kuyt is beter als Huntelaar, maar Hunteleer speelt voor Ajax he, dan kom je er eerder in als je voor Liverpool speelt bij v. Basten. Ik hoop dat ze vnv keihard op hun bek gaan, en dat Marco dan eindelijk inziet waar ie mee bezig is.

Ik vind Huntelaar wel beter, Kuyt heeft dit seizoen 9 goals gemaakt, Huntelaar 17. Dat je in de Eredivisie makkelijker scoort is waar, maar dubbel zoveel? Boulahrouz moest er gewoon opstaan, da's waar. En Seedorf moest er ook opstaan.

Geplaatst:

Ja, puur op doelpunten. Maar als je echt naar alle kwaliteiten van beide kijkt vind ik Kuyt beter(technisch, fysiek, inzet enzo).

Geplaatst:
Wat welk team zou jij spelen als jij De trainer van het nederlands elftal bent.

Hier is mijne:

Goal:Edwin Van De Sar

Verdediging:Giufunny Van Bronckhorst,Jaap Stam,Ron Vlaar,Joris Mathijsen,

Middenveld:Rafael V/D Vaart,Wesley Sneijder,Arjen Robben,Mark Van Bommel,

Aanval:Klaas-Jan Huntelaar,Ruud Van Nistelrooy.

Trainer:Rinus Michels(Helaas Dat hij al jaren weg is)Hij heeft het ek '88 ook gewonnen met het nederlands elftal mijn opa was erzelfs bij.

Groeten Jensbrinkman

helemaal mee eens alleen de coach gewoon wel Marco van Basten :klap:

Groot-Duimpje :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

goalkeeper-vandersar

Ik ben het hier wel mee eens. Gewoon 12 spelers opstellen, en als het echt niet werkt, buitenlanders in laten vallen. Als ze dan nog niet van Roemenie kunnen winnen zou ik Henk Vos oproepen

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst:

Ik niet, Robben op het middenveld? :? En de Zeeuw en Seedorf zijn al een stuk beter als De Jong. Ik zie liever Robben en v. Persie op de vleugels, en Kuyt in het midden. Nog liever v. Nistelrooy maarja...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...