Jump to content

2 vragen over

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

vraag 1:Welke bestanden (behalve de savefiles, usertracks en galery) zitten allemaal in de mijn documenten.GTA San ANdreas USer Files?

vraag 2: Mijn gtasa gaat een beetje sloom. Niet super-sloom, maar een beetje. Hij hapert wat, en vooral tijdens vuurgevechten wordt hij nóg veen beetje slomer. Mijn computer lijkt me in orde...

De videokaart heeft 512 mb, of het RAM-geheugen, dat weet ik niet meer precies. Of de videokaart of het Ram geheugen heeft 256 mb. Één van de twee heeft dus 256 en de andere heeft 512. Ik heb een intel celeron D processor, weet ik veel hoeveel GHz...

EDIT: Ik weet nu hoeveel Ghz de processor heeft: 2,80

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
vraag 1:Welke bestanden (behalve de savefiles, usertracks en galery) zitten allemaal in de mijn documenten.GTA San ANdreas USer Files?
Dit zijn een aantal bestanden waaronder: 'sa-utrax.dat', 'sa-ufiles.dat', 'gta_sa.set' en de map: 'User Tracks'. De GTA_SA.set staat voor de instellingen, wanneer je deze verwijderd maakt San Andreas automatisch een nieuwe aan en als je muziek in User Tracks zet kun je die beluisteren in het spel.
vraag 2: Mijn gtasa gaat een beetje sloom. Niet super-sloom, maar een beetje. Hij hapert wat, en vooral tijdens vuurgevechten wordt hij nóg veen beetje slomer. Mijn computer lijkt me in orde...
Dit is meestal moeilijk in te schatten op wat voor een manier de videokaart zijn werk kan doen. Je kunt ook de instellingen te hoog zetten en ga zo maar door, maar laten we het erop houden dat de videokaart niet alleen maar het geheugen nodig heeft. Hij moet ook inhoudelijk goede capaciteiten hebben en als hij dat niet heeft dan krijg je deze dingen en dat willen we niet, toch? Nou goed wat je kunt doen is; zet de instellingen lager in Options op San Andreas.
De videokaart heeft 512 mb, of het RAM-geheugen, dat weet ik niet meer precies. Of de videokaart of het Ram geheugen heeft 256 mb. Één van de twee heeft dus 256 en de andere heeft 512. Ik heb een intel celeron D processor, weet ik veel hoeveel GHz...
Wat je verder nog zou kunnen doen is kijken naar de snelheid van de processor. Op 'deze' pagina vindt je een overzicht van de minimale en aanbevolen eisen. Voldoet jouw videokaart en systeem hier aan, dan zou het normaal gesproken moeten werken. Maar je moet natuurlijk ook niet teveel programma's aanzetten, want dat veroorzaakt ook vaak problemen. Ook kan opnieuw installeren helpen, doordat eventuele mod(ificatie)s niet meer voor een belemmering zorgen. Ik wil je in ieder geval succes wensen en mocht er nog wat wezen dan kan je dat altijd zeggen. ;)

Ik zal alle twee je vragen voor je beantwoorden. :)

1. In je GTA San Andreas User Files staan normaal gesproken de volgende mappen en objecten:

• Savegames, bestandjes met de naam gtasasf1(t/m8).b
  • User Tracks, in deze map kun je je eigen nummers zetten om ze op de radio in het spel af te spelen
  • gta_sa.set Dit zijn je settings (Bijvoorbeeld van het toetsenbord en de scherm instellingen)

2. Je computer is kennelijk net niet snel genoeg voor de delen van San Andreas die wat extra snelheid vereisen (vuurgevechten in een drukke stad bijvoorbeeld). Dit is meestal makkelijk op te lossen: Ga in het pauze menu van GTA San Andreas naar 'Options' -> 'Display' -> 'Advanced'. Stel nu de 'Visual GFX Qualitiy' op 'low' in. Je GTA San Andreas zal nu een stuk soepeler lopen. De beeldkwaliteit zal er bijna niet onder lijden. Om het kleine beetje verloren kwaliteit goed te maken, kun je nog altijd de resolutie hoger instellen. Dat kan niet in het pauze menu, maar alleen in het opstartmenu, weer bij de 'Display' -> 'Advanced'.

Succes!

Edit: SummerBase was wat sneller, maar beter dubbelop dan niets. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman

Ik heb mijn vorige bericht al aangepast: mijn processor is 2,80 Ghz. Ik had nog een aantal programma's openstaan. De systeemeisen weet ik, die staan in het boekje :clown: En ik heb alle instellingen van display op 'low' staan. Ik had SA eerst al op de PC, maar is verwijdert en CD-rom kapot, en nu heb ik hem via een vriend weer opnieuw gekregen.

Dus hier nog eesns de info over mijn pc:

RAM geheugen: 510MB, meer als genoeg

video kaart: 128, maar ik weet niet zeker, kan ook 256 zijn, maar zelfs met 128 is het evenveel als aanbevolen

Processor: Intel Celeron D 2,80 GHz

en

bij mij staan deze bestanden in SA User Files

mappen: gallery, user tracks

savegames: gtasf5.b, gtasf4.b

overige bestanden: gta_sa.set, sa-ultrax.dat, sa-ufiles.dat

Wat ontbreekt?

Nieuw PROBLEEM!

Het geluid doet het erg eh... klote[/font]. Het klinkt alsof je je oren de hele tijd open en weer dicht drukt.

Ik ben nu aan het testen of de oplossing in het pinned-topic werkt. NEE! Het is een ander probleem. Er is waarschijnlijk iets mis met de audio map...

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...