-Spijker- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Hoi allemaal Mijn gta vice city loopt altijd vast ik heb een Intel Pentium 3. geen mods gedownload. 5 keer opnieuw geinstalleerd. ik heb het gespeeld en loopt hij nog steeds vast. ik heb een windows home edition kan iemand mij helpen??? alvast bedankt!! P.s. kan iemand mij een patch geven ik bedoel van een site Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Je specificaties zien er op het 1e gezigd goed uit. Als ik jouw was zou ik eens naar www.microsoft.nl gaan en er het servicepack downloaden Bewerkt: 9 december 2004 door Joriz Reageren
cjsa Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 of gewoon naar die winkel gaan p.s waar hep je da gekogt k vind et heel rot voor je :angry: Reageren
jaah90 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 dat probleem heb ik ook gehad eerst gooi je vice city eraf je gooit gta vice city <----de map weg Dan installeeer je hem opnieuw, enn hij oet het weer denk ik Reageren
-Spijker- Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 dat probleem heb ik ook gehadeerst gooi je vice city eraf je gooit gta vice city <----de map weg Dan installeeer je hem opnieuw, enn hij oet het weer denk ik hij doet het nog steeds niet p.s. im heb hem bij dixons gekocht Reageren
Melchior Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Wat zijn precies de symptomen? (hoe loopt ie vast?) Of start ie uberhaupt niet op? (heb ik vrij veel ervaring mee! :lol: ) Reageren
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Als ik jouw was zou ik ook terug gaan naar de winkel. Zo'n mooi spel kopen en datie het dan niet doet vind ik ook een beetje heel erg stom. Heb je de systeemeisen wel goed ge-checkt. Anders zou daar misschien het probleem aan kunnen liggen. Of de CD is beschadigt. Dan krijg je met een beetje geluk ook een nieuwe! Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Als ik jouw was zou ik ook terug gaan naar de winkel. Zo'n mooi spel kopen en datie het dan niet doet vind ik ook een beetje heel erg stom. Heb je de systeemeisen wel goed ge-checkt. Anders zou daar misschien het probleem aan kunnen liggen. Of de CD is beschadigt. Dan krijg je met een beetje geluk ook een nieuwe! jah dat zou het beste zijn maar ik denk dat de het te laat is Reageren
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Hij zal het spel toch al wel meteen na de inkoop geïnstalleerd hebben, en je moet het spel meestal 24 uur na de inkoop terugbrengen, dus ik dènk datie al te laat is. Dan maar computer laten repareren, daar zit langere garantie op. Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Hij zal het spel toch al wel meteen na de inkoop geïnstalleerd hebben, en je moet het spel meestal 24 uur na de inkoop terugbrengen, dus ik dènk datie al te laat is. Dan maar computer laten repareren, daar zit langere garantie op. Jah, is het enige manier gelukkig doet mijn pc het prima ik denk dat spijkertje geband is want hij komt nooit meer op het forum :huh: Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ik denk dat spijkertje geband is want hij komt nooit meer op het forum :huh: geband??? zijn warns staan op 0% hoor Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) ik denk dat spijkertje geband is want hij komt nooit meer op het forum :huh: geband??? zijn warns staan op 0% hoor nee hoor hij is niet geband. Want hij komt heel vaak bij GTA San Andreas General. Het is trouwens ook de eerste keer dat ik hier ben in deze forum en heel veel mensen ken ik nog niet. Dus hallo allemaal ik ben Mazzeltje Bewerkt: 9 december 2004 door mazzeltje Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) oke sorry, Bewerkt: 11 december 2004 door --GTA--LOZER-- Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Heeeeeeeeeey!!! :lol: :lol: B) dit is spammen jongeman <_< niet meer doen! Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) oke heb het weg gemaakt Bewerkt: 11 december 2004 door --GTA--LOZER-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.