bruindebeer1 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Er zou een online functie mogen maar dat je er zelf een moet maken bv. met een paar vrienden . En dat zij je dan kunnen bv. coveren in een missie . Er mag één komen maar zolang je er niet zou moeten voor betalen dan is het toch voor mi ok Reageren
ThomHuisman Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Het lijkt me zeker een goed idee, er was al een multiplayer mode aangekondigt voor San Andreas, maar dat ging uiteindelijk niet door. Ze moeten er gwoon een deathmatch ing gooien, en iets dat je een eigen base hebt die je moet verdedigen met je eigen gang..... I just can't wait!!!! :D Reageren
White Gold Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Het lijkt me zeker een goed idee, er was al een multiplayer mode aangekondigt voor San Andreas, maar dat ging uiteindelijk niet door. Ik weet niet of je het weet maar in San Andreas zat op de PS2( en de XBox of niet?) wel een degelijke MultiPlayer functie. Je kon met 2 players een soort van minimissies doen. Reageren
ThomHuisman Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Jaa dat wist ik, maar daarvoor wilden ze wel een volledig multiplayer toevoegen. Dit ging toen uiteindelijk niet door omdat ze zich volledig op de singleplayer wilden richten... Reageren
EDBN Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Het is toch al zeker dat je GTA 4 online kan spelen. Zowel op de Playstation 3 als op de X BOX 360. Ook zouden er extra's te downloaden zijn zoals kleren op de X BOX 360 via X BOX LIVE MARKETPLACE. Op de Playstation 3 weet ik niet. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Het lijkt me zeker een goed idee, er was al een multiplayer mode aangekondigt voor San Andreas, maar dat ging uiteindelijk niet door. Ze moeten er gwoon een deathmatch ing gooien, en iets dat je een eigen base hebt die je moet verdedigen met je eigen gang..... I just can't wait!!!! Dat is geen deathmatch maar Team deathmatch, In team deathmatch werk je altijd samen met een team, in de normale dus gewoon DEATHMATCH ben je in je eentje tegen de rest van de mensen in de room.. Maar het lijkt mij ook erg leuk, en eigenlijk weet ik het ook al wel zeker dat er een online functie gaat komen! M.V.G, -.Exorcist Reageren
Neville Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Als (R*) inderdaad een MP maakt, mogen ze het van mij wel zo doen dat je zonder problemen een eigen server kunt starten en modden. Want ik heb eens geprobeerd een SA:MP server te starten, en dat wil gewoon niet. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Zeker wil ik dit! Maar Neville : Sa Mp is neit van R*. Dit is gemaakt door GTA fans daarom is neit alles perfect. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Volgens mij komt er wel x-box live version en als dat er komt misschien doen ze het dan direct ook voor op de pc Reageren
Neville Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Zeker wil ik dit!Maar Neville : Sa Mp is neit van R*. Dit is gemaakt door GTA fans daarom is neit alles perfect. Ik weet dat SA:MP niet van (R*) is. Zei ik dit dan? Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ik hoop dat er een multiplayer-deathmatch komt want dat is gewoon het vetste. dat was al stoer bij GTA:VCS laat staan op je ps3 bij gta4. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Er komt cker geen eigen gemaakte Online versie van GTA 4 die door rockstar is gemaakt mensen, R* is al paar jaar bezig met PBA dat is een soort online gta waar je de kant van de Politie of Criminelen kan kiezen hij komt uit voor de XBOX 360.gta 4 online moet makers van SAMP en MTA maken Dat is niet van Rockstar. Het is van de bedenker van GTA, en die zit niet bij R*. We mogen nog op online hopen dus! Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Team Deathmatch lijkt me vet,, Bijvoorbeeld dat Team1 naar een plek moet rijden, en Team2 ze moet tegenhouden endergelijken Reageren
gtamick Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 voor mij hoeft er geen MP op, wel 2 player missions (gwoon met z'n tweeen 8ter de playstation) en dat je dat allebei op een verschillend voertuig kan rijden, en verder dan 50 meter van elkaar af kan gaan (gwoon allebei op de andere kant van het eiland moet mogelijk zijn) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.