Jump to content

Online!


White Gold

Recommended Posts

Er zou een online functie mogen maar dat je er zelf een moet maken bv. met een paar vrienden .

En dat zij je dan kunnen bv. coveren in een missie .

Er mag één komen maar zolang je er niet zou moeten voor betalen dan is het toch voor mi ok

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    2

  • ThomHuisman

    2

  • Neville

    2

  • Only GrandTheftAuto

    1

Het lijkt me zeker een goed idee, er was al een multiplayer mode aangekondigt voor San Andreas, maar dat ging uiteindelijk niet door.

Ze moeten er gwoon een deathmatch ing gooien, en iets dat je een eigen base hebt die je moet verdedigen met je eigen gang.....

I just can't wait!!!! :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me zeker een goed idee, er was al een multiplayer mode aangekondigt voor San Andreas, maar dat ging uiteindelijk niet door.

Ik weet niet of je het weet maar in San Andreas zat op de PS2( en de XBox of niet?) wel een degelijke MultiPlayer functie. Je kon met 2 players een soort van minimissies doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch al zeker dat je GTA 4 online kan spelen. Zowel op de Playstation 3 als op de X BOX 360. Ook zouden er extra's te downloaden zijn zoals kleren op de X BOX 360 via X BOX LIVE MARKETPLACE. Op de Playstation 3 weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me zeker een goed idee, er was al een multiplayer mode aangekondigt voor San Andreas, maar dat ging uiteindelijk niet door.

Ze moeten er gwoon een deathmatch ing gooien, en iets dat je een eigen base hebt die je moet verdedigen met je eigen gang.....

I just can't wait!!!! :D:D:D

Dat is geen deathmatch maar Team deathmatch,

In team deathmatch werk je altijd samen met een team,

in de normale dus gewoon DEATHMATCH ben je in je eentje tegen de rest van de mensen in de room.. :D

Maar het lijkt mij ook erg leuk, en eigenlijk weet ik het ook al wel zeker dat er een online functie gaat komen! :tu:

M.V.G,

-.Exorcist

Link to comment
Delen op andere websites

Als (R*) inderdaad een MP maakt, mogen ze het van mij wel zo doen dat je zonder problemen een eigen server kunt starten en modden. Want ik heb eens geprobeerd een SA:MP server te starten, en dat wil gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt cker geen eigen gemaakte Online versie van GTA 4 die door rockstar is gemaakt mensen, R* is al paar jaar bezig met PBA dat is een soort online gta waar je de kant van de Politie of Criminelen kan kiezen hij komt uit voor de XBOX 360.

gta 4 online moet makers van SAMP en MTA maken

Dat is niet van Rockstar. Het is van de bedenker van GTA, en die zit niet bij R*. We mogen nog op online hopen dus! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij hoeft er geen MP op, wel 2 player missions (gwoon met z'n tweeen 8ter de playstation) en dat je dat allebei op een verschillend voertuig kan rijden, en verder dan 50 meter van elkaar af kan gaan (gwoon allebei op de andere kant van het eiland moet mogelijk zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...