aznstryker Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 kan je een zelf gemaakte video op de pcp zette dan op je psp met een kabel??? kan je dan de filmpje zien?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) volgens mij is het niet mogenlijk om zelfgemaakte video's naar je psp te downloaden je kan alleen originele filpjes downloaden op deze site www.yourpsp.com EDIT: sorry ik was er niet zeker van het spijt mij summer base heeft absolute gelijk Bewerkt: 7 februari 2007 door king-dragon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Dit is een bericht dat ik al eens eerder heb getypt voor een ander, maar omdat dit volgens mij hetzelfde is plaats ik deze uitgebreide uitleg. Als eerste moet je de video's omzetten in het MPEG4 formaat omzetten, dit kun je doen met een programma zoals PSPVideo9 die je kunt downloaden op 'dit' adres. Dan zet je ze om en dan zullen het bestanden gaan worden die de volgende extensie met zich mee dragen: '.mp4' of '.mpeg4', dan ga je video de USB kabel naar de kaart op de PSP en dan moet je kijken of er een map met de naam: 'MP_ROOT' aanwezig is, is deze er niet dan kun je hem zelf aanmaken. In die map moet weer een map aanwezig zijn en wel met de naam: '100MNV01', is deze er niet dan moet je deze ook aanmaken! Dan moet je het bestand dat je zonet hebt omgezet, of het bestand dat je van een site hebt gedownload in de map '100MNV01' zetten, en de naam van dit bestand moet een naam hebben die er als volgt uitziet, de laatste cijfers mogen wel variabel zijn; M4V00001. De onderstreepte 01 kan je zelf aanpassen, dus er kan bijvoorbeeld ook staan: 'M4V00040', je kunt dus 99 video's op je PSP zetten op deze manier. Je moet echter ook een andere bestand hebben, om een voorbeeld te geven, bijvoorbeeld dit bestand: 'M4V10001.THM' deze hoort dus bij de eerste video; dan heb je voor het tweede voorbeeld dat ik zonet gaf een THM die er zo uit zie:'M4V10040.THM', dit is natuurlijk een voorbeeld, doe het gewoon zoals het programma PSP Video 9 het aangeeft, want de PSP zet het toch niet echt op volgorde. Tevens dient eht THM bestand voor de functie die ervoor zorgt dat de naam van het bestand in de PSP goed te zien is als je me begrijpt. Je kan echter alleen maar Mpeg4 video's op de PSP zetten en vandaar ook dat programma, zoals ik dat net heb uitgelegd, er zijn wel CD's met software in de koop waarmee je gewone video bestanden af kunt spelen, maar dit werkt over het algemeen prima! Even werk, maar het resultaat mag er wezen. Verder kan PSP Video 9 wat bugged zijn, maar het is wel een mooi programma. Mochten er nog vragen zijn dan kun je die altijd stellen natuurlijk! Zelf filmpjes maken is alleen mogelijk met SVCapture die pas kunt installeren in 1.5 Firmware. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.