qbdown Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Missie: Tanker Commander Cheaten: Nee Versie: 1.0 Overig: Savanna in mijn garage A.U.B niet gebruiken. Bedankt, Robbin237 Bewerkt: 7 februari 2007 door Robbin237
BaasB Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Missie: Tanker CommanderCheaten: Nee Versie: 1.0 Overig: Savanna in mijn garage A.U.B niet gebruiken. Bedankt, Robbin237 Doe ik wel. EDIT: Sorry dat het zo lang duurde, het ging vandaag niet echt goed... Maar ik heb de missie Tanker Commander uiteindelijk toch voor je gehaald. Beloning: $5000,- Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. En je Savanna heb ik ook niet gebruikt. Overige: Na het uitgespeeld hebben van de missie van de missie Tanker Commander, kun je de Trucking Missions (vrachtwagen missies) gaan doen. Bij deze missies moet je, met een vrachtwagen, goederen van de ene plek naar de andere plek vervoeren. Deze missies horen niet bij de Story Line, maar zijn wel een vereiste voor de 100%. Hier een kaartje van waar je de Trucking Missions kunt vinden: De missies zijn bij het vrachtwagen icoontje, op het kaartje hierboven omgeven door een groene cirkel. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. EDIT 2: @ caviaIIIII, 3 posts hieronder: Ja, ik was meteen aan de savegame begonnen, maar het ging deze keer niet zo goed. GTASAsf1.b Bewerkt: 7 februari 2007 door BaasB
-eend- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) doe ik veel plezier baasB Bewerkt: 7 februari 2007 door caviaIIIII
qbdown Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hoe lang duurt zoon missie ongeveer ? Een uurtje toch ofzo?
Recommended Posts