L Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 beste leden, ik heb op google gezien dat je ook een eigen hummer dan maken/krijgen/nemen?? Hoe kan je dat doen?? Gtrz Léon-San Andreas >>> Door Bling: Dit heeft niets met een bepaalde missie te maken, en daarom verplaats ik hem dus naar "SA General". <<< Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Als je hem op de PC heb kun je een Hummer er in zetten als mod door hem bijvoorbeeld door en Rancher te vervangen maar dit is alleen mogelijk op PC en helaas niet op PS2 en Xbox Reageren
Preddy Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Een hummer in je San Andreas krijgen kan door een modificatie van zo'n hummer te installeren over een al bestaand voertuig heen. Hiervoor heb je dus eerst zo'n modificatie nodig, maar moet je ook weten hoe het te installeren. In het modding gedeelte van dit forum is daarvoor een handig topic te vinden die je vertelt hoe dat moet. Klik hier om naar dat topic te gaan. Om je op weg te helpen heb ik een voorbeeld mod voor je opgezocht van een hummer, die je hier kan vinden. Een google zoekopdracht waarmee deze te vinden is, kan je hier vinden. Bewerkt: 7 februari 2007 door Preddy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 beste leden, ik heb op google gezien dat je ook een eigen hummer dan maken/krijgen/nemen?? Hoe kan je dat doen??Gtrz Léon-San Andreas Echt specefiek een eigen Hummer maken wil niet, dan moet je je vooral bezig houden met modden. Daarvoor verwijs ik je door naar het Modding gedeelte van dit forum. Je kan er natuurlijk wel één downloaden en vervolgens instaleren. Zo heb je ook een mooie Hummer in je spel. Dat downloaden van die Hummers kan op een fansite, daarvan zijn er heel veel. Alleen op deze pagina al heb ik heel wat gevonden. Om auto's te instaleren met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. Een andere optie is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier kan je de San Andreas Mod Installer downloaden. Reageren
L Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 bedankt, ik heb het programma sami geïnstalleerd en heb de hummer omgewisseld voor de landstalker. Aleen nu zit ik met het volgende probleem. Ik kan de landstalker nergens vinden en op deze site staat er dat er geen vindplaatsen zijn voor deze wagen. Weet jij misschien een oplossing? M.v.g. Léon-San Andreas Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 bedankt, ik heb het programma sami geïnstalleerd en heb de hummer omgewisseld voor de landstalker. Aleen nu zit ik met het volgende probleem. Ik kan de landstalker nergens vinden en op deze site staat er dat er geen vindplaatsen zijn voor deze wagen. Weet jij misschien een oplossing?M.v.g. Léon-San Andreas Dan kan een oplossing zijn een carspawner te zijn. Bij deze trainer zit een carpswaner/garage editor inbegrepen, die elke auto spawnt. Hij spwant de auto in een savehouse naar keuze, hij komt dus in de garage te staan. Overigens rijdt de Landstalker zelf veel rond in de Badlands en kleine dorpjes, tenminste, ik kom hem daar het vaakst tegen. Reageren
L Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik snap niet wat je hiermee bedoelt .. kun je misschien iets specifieker zijn, het istalleren van die trainer ofzo is overigens niet gelukt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) ik snap niet wat je hiermee bedoelt .. kun je misschien iets specifieker zijn, het istalleren van die trainer ofzo is overigens niet gelukt Een trainer is een programmaatje dat aanstaat tijdens dat je SA speelt, dan druk je een paar toetsen bijvoorbeeld Shift+3, LCTR+f om die code in te voeren. Dan hoef je niet een heel moeilijk woord in te voeren. Met de Crazy Trainer beschik je over 151 functies waaronder 5 carspawner in zit. Dus ik verwijs je naar deze site >>KLIK<< En kies de derde. Voor vragen kan je dat hier posten. Veel succes Bewerkt: 9 februari 2007 door hooligun Reageren
L Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 bedankt, ik heb het gedownload en gezet bij GTA San Andreas User Files. eigenlijk weet ik niet wat ik nu verder moet doen. Ik heb ook het programma sami trouwens. Ik wil bijv. eerst een hummer. Die hummer moest de rancher vervangen, maar dan kom ik een rancher tegen en dan is er niks veranderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.