Jump to content

Het stunten topic!

runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

je, hoor. nu is het wel goed(erg goed zelfs) :puh:

en :

Weet je waar de derde savehouse ligt???? ( The Compound)

Daar heb je een USB (6).

Ik heb die afstand met veel geluk gehaald.

Toen ik die stunt nog eens deed, ging ik zo hard dat ik plots (toen ik daalde) de bovenkant van een muur raakte.

Die muur duwde me weer een beetje de lucht in, dus kwam ik nog eens een stuk verder.

En zo heb ik die afstand gehaald.

ik heb het wel gedaan, maar (wel 6 keer)en het enigste wat ik krijg is 156.98 of lager :duh:

Delen op andere websites

welke stunt is er bij de vliegveld???

je zei tog dat je tussen de vliegtuigen moest??

Niet tussen, maar over een vliegtuig. Het is de bedoeling dat je over een trapje heen rijdt, waar normaal passagiers in het vliegtuig stappen. Omdat het trappetje niet vast staat aan het vliegtuig, maar een paar meter er voor is dit een mooie jump-gelegenheid. Neem een lange aanloop, want hier heb je genoeg ruimte voor op het grote vliegtuig. Druk om harder te gaan de analog-stick half naar voren, maar laat deze bij het trappetje weer los. Als je voorover leunt bij het trappetje zul je vallen. Vervolgens zie je het beeld van verschillende camera's zoals gebruikelijk bij een unique stunt. Als je over het vliegtuig bent geland, heb je hem gehaald. Klik hier voor de kaart. Hij staat helemaal links-onder, vlakbij een hele lange start/landbaan voor vliegtuigen ;)

Delen op andere websites

runescaper8 (gast)
Longest insane jump: 627.00
Weet je waar de derde savehouse ligt???? ( The Compound)

Daar heb je een USB (6).

Ik heb die afstand met veel geluk gehaald.

Toen ik die stunt nog eens deed, ging ik zo hard dat ik plots (toen ik daalde) de bovenkant van een muur raakte.

Die muur duwde me weer een beetje de lucht in, dus kwam ik nog eens een stuk verder.

En zo heb ik die afstand gehaald.

Ik weet niet of jij een typ fout hebt gemaakt, maar dit lijkt mij enigsinds onmogelijk om te doen. Kun je het mischien wat beter uitleggen met 'Het Muurtje' ?

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...