Jump to content

monster

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Preddy is al aan het typen, die zegt waarschijnlijk waar je hem allemaal kan vinden, wat ik daar nog aan toe wil voegen is dat je hem ook met een cheat kan spawnen,

voor de pc met MONSTERMASH

voor de ps2 met Right, Up, R1, R1, R1, Down, Triangle, Triangle, X, Circle, L1, L1

voor de xbox met Right, Up, Right Trigger, Right Trigger, Right Trigger, Down, Y, Y, A, B, Left Trigger, Left Trigger

ik zie dat preddy is gestopt met typen... de monster is op meerdere plekken te vinden, ik weet er zo maar 1, in de badlands, de precieze locatie weet ik niet, vast iemand anders wel, alle (gevonden) monsters zijn trouwens verschillend van elkaar (kleur enz), dus verzamelen is leuk ;) je kan in de monster de handrem gebruiken om 4 wiel besturing aan te zetten (je hebt dus geen handrem)

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:
Preddy is al aan het typen, die zegt waarschijnlijk waar je hem allemaal kan vinden, wat ik daar nog aan toe wil voegen is dat je hem ook met een cheat kan spawnen,

voor de ps2 met Right, Up, R1, R1, R1, Down, Triangle, Triangle, X, Circle, L1, L1

voor de xbox met Right, Up, Right Trigger, Right Trigger, Right Trigger, Down, Y, Y, A, B, Left Trigger, Left Trigger

ok bedankt naar preddy is weg en ik cheat liever nie

ok bedankt naar preddy is weg en ik cheat liever nie

je kan toch cheaten, er lekker mee je gang gaan, en dan niet opslaan?

ik heb trouwens nog iets toegevoegd aan me andere post...

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

Ik weet niet alle plekken, maar op 1 plek staat hij meestal wel, hij staat ongeveer bij de Flint Intersection in een klein trailerpark. Ik heb even een kaartje en een screenshot gemaakt voor je.

monstertruckhl6.png

Deze Monstertruck ziet er wel wat anders uit, maar het blijft een Monstertruck :)

Een beetje verlaat door een misverstandje. Ik heb even een kaartje van een kaartje van Wikigta gemaakt, met de drie locaties van een Monster verduidelijkt en wanneer ze available zijn:

post-48858-1170875888_thumb.jpg

"Bereikbaar na missie: The Green Sabre" bedoel ik mee dat je zonder politie te krijgen de auto kan krijgen.

Edit: Zie ook WiKiGTA map

Bewerkt: door Preddy

hij staat ook bij de stadion in los santos als

je de race hebt gewonnen die is vet mooi

de zelfde al bij de cheat

laterzzzz

EDIT: preddy was me voor :S

Bewerkt: door michelIII
Geplaatst:

Bij mij staat die Monster zelden op de plek in de buurt van de Siucidale fotograaf, net buiten Los Santos..

Maarja vind het het dan ook niet de meest ideale auto, helemaal omdat ik gewend ben te driften, en dan gaat ie bij die auto over op achterwiel sturing,m en dan maak ik gelijk een 360 :puh:

Wel MOOI geluid!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...