Jump to content

.Antonio vs Goliat

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Design: Signature

Size: Max. 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inleveren: Z.S.M.

Die van mij komt na die van jou ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel.. :) Ik lever 'm zo snel mogelijk in wat waarschijnlijk morgen middag zal zijn.

Edit: Mijn inzending:

post-3181-1170952505.jpg

Bewerkt: door Goliat

Oke, mooi :)

Goliat:

post-3181-1170952505.jpg

.Antonio:

gearsofwar2ps9.gif

suc6 :cya::Y

Bewerkt: door .Antonio

eerst over goliat!

deze heeft zeer mooie graphics.

de naam is er mooi in verwerkt.

maar vooral het poppetje vind ik heel goed in de achtergrond geplaatst. niet zo eropgeplakt.

ik heb nog wel een tip, want door de kleur van de achtergrond, zie je het mannetje haast niet meer.

die van .Antonia vind ik ook heel mooi!

de graphics op de achtergrond zijn goed gelukt.

het poppetje is er mooi en duidelijk in bewerkt.

alleen wat beter zou kunnen is door de tekst.

ik vind het heel mooi, maar het zit overal, en het ziet er een beetje slordig uit.

ik vind allebij zeer goed gelukt, dit zie je niet vaak dat ze allebij zo goed zijn, maar na lang te denken heb ik besloten om op goliat te stemmen!

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:

Allebei zeer mooie sigs heren.

Het is jammer dat bij de sig van Goliat de render je er heel diep inzit :-(. Verder vind ik de sig van .Antonio veel strakker in het pak dus stem ik ook op hem. Hoewel ik vind dat alle 2 de heren hun best hebben gedaan!

Vote: .Antonio

Geplaatst:

Een moeilijke keuze. Goliat, ik zie dat er veel aan deze sig is gedaan. De render is goed ingeblend en de achtergrond is mooi. Ik vind hem wel wat eentonig, als je de render niet had verkleurt en de achtergrond wat meer kleurtjes had gegeven was het geheel een stuk mooier. De tekst vind ik wel leuk met die lichteffecten, dit sluit goed aan bij de rest van je sig. .Antonio, je sig oogt eenvoudiger, maar als ik goed kijk zie ik dat ook hier veel aan gedaan is. Je ruitjespattern is wel grappig, maar je had deze iets groter kunnen maken. Ook vind ik de lijnen wel mooi hier op aansluiten. De tekst heeft wel een paar leuke effecten, maar bijzonder is het niet. De background vind ik ook niet zo mooi. Dit omdat de background donker is, en op de render zit er een lichteffect wat daar niet echt bij past.

2 Leuke sig's, maar mijn stem gaat naar .Antonio

zal ik dan maar weer roet in het eten gooien, mijn stem gaat naar die van goliat omdat ik vind dat die van hem er wat professioneler uitziet

hij heeft coole effecten gebruikt, ik vind die van antonio ook goed gelukt maar ik vind de achtergrond van de stock een beetje saai en 'there is no war without pain' vind ik beetje raar lettertype maar dat kan ook aan mij liggen

bij goliat, zoals al is gezegd, zou die gast van resident evil wel iets meer naar voren moeten komen omdat het nu een beetje onduidelijk is

stem: goliat

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

Ik stem voor .Antonio.

Ik zie dat aan de sig van Goliat veel is gedaan, misschien zelfs ietsjes te veel blauw en dat de render ietjes te diep zit. Daarnaast is die van .Antonio goed gelukt alleen de tekst niet zo.

Maar allebij de heren hebben ferm hun best gedaan.

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar .Antonio!

.Antonio, je eerste punt is binnen! Goliat, helaas voor jou een punt eraf..

Closed, en ranking updated..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...