Sseb Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 hallo ik had Txdbuilder geinstaleerd was even kijken hoe het werkt en zo en toen kwam ik ergens achter ik was dus NRG500 dff check aan het doen als je die met txdworkshop uitelkaar haalt de txd dan krijg je 4 dingen maar er zijn nog andere 4 http://img370.imageshack.us/img370/671/texturecheckfi2.png >>> Door Dutchy3010: Te groot plaatje in link veranderd...<<< hoe kan je die bewerken vraag ik me nu af? Reageren
DaBeast Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Deze staan in een soort van Genetrick TXD. Deze TXD gebruiken alle voertuigen van San Andreas. Bijvoorbeeld de reflecties en de motor textures. Dit is zo gemaakt om niet alle textures telkens in een apparte TXD te stoppen. Het bestand vind je in '**Jou instalatie folder**\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\generic' en heet 'vehicle.txd'. Veel succes! Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.