Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen! Een vriend van mij vroeg vandaag of ik een banner van het spel Halo voor zijn site wou maken. Dit wou ik wel doen voor hem. Ik heb al een aantal keer banners voor andere mensen gemaakt, maar deze is toch wel een van mijn favoriet. Zie goede resultaat hier.

post-1925-1170882835.png

post-1925-1170882846.png

Wat vinden jullie ervan? :)

Geplaatst:

Ik vind hem zeer goed gelukt. Je hebt de render in het tweede plaatje er echt heel erg mooi ingedaan. :) (Ik wou dat ik zo kon Photoshoppen) De achtergrond van beide banners super! Ik vraag me toch hoe je in het eerste plaatje dat stukje daarboven hebt gemaakt. :puh:

Zeker weten een 9,5 / 10 waard! Ga zo door zou ik zeggen!

Geplaatst:

Zoals altijd erg mooi Levi! De achtergronden zijn inderdaad super. Bij je grote banner, de platen aan de bovenkant zijn zeker mooi. Ik had een Halo sig gemaakt, maar die is lang niet zo mooi als die twee banners :). Je hebt ook een mooie render gebruikt bij de kleinere. Voor de grote een 8.3/10, en voor de kleine een 8.1 :).

Geplaatst:
Ik vraag me toch hoe je in het eerste plaatje dat stukje daarboven hebt gemaakt. :puh:

Dat is een stukje Pentool werk. :)

Verder, iedereen bedankt voor de reacties leuk dat het jullie bevalt.

jensbrinkman & GTAVC vertel voortaan wel even wat jullie goed vinden, zo weet de maker ook waar leden zoals jullie juist zo tevreden over zijn. Toch bedankt voor jullie negens. ;)

Geplaatst:

Levi, je creaties worden met de dag maar mooier en dit maal ben je er ook weer in geslaagd om jezelf te overtreffen. Echter wil ik er wel aan vooraf zeggen dat ik de website met deze afbeeldingen niet erg mooi vindt, vooral de contrast verhouding tussen de linker en de rechter afbeelding vindt ik niet helemaal zoals het zou moeten, maar als we dat er even buiten houden kan ik beginnen met het beoordelen van deze creaties.

Ik moet zeggen de grote creatie vindt ik zeer geslaagd. Je bent goed te werk gegaan met de pen tool en het geheel geeft echt een explosie gevoel, denk aan de sfeer die je in de Halo serie hebt. Ik zou ook zo zeggen dat het van de officiële website zou "kunnen" komen. Ook de overlappingen van de layers "lagen" is goed gelukt. Ook linksboven is mooi afgewerkt. Ik heb alleen wel wat aan te merken op de plaats van het font. En zoals je weet is het plaatsen van het font altijd een hele klus, want het staat nooit echt mooi. Soms wel, maar hier is dat niet echt het geval heb ik het gevoel. Meestal hoort zoiets in het midden te staan? Zelf zou dat mooier staan, maar dat kan ik vanaf hier niet bepalen, opzich is het font zelf prachtig. Alleen de plaats vindt ik niet zo geschikt, maar dat is meer een persoonlijke mening.

Laten we dan maar eens kijken naar de klein creatie. Zoals ik al even aanhaalde in het bovenste stuk: 'Het contrast komt niet overeen met de andere afbeelding'. Wat ik daar nog even aan toe wilde voegen is; Ik denk dat hij te licht is. Je zou hem wat donkerder kunnen maken, maar ook hier geldt: dat moet je even uitproberen. Verder zijn de effecten in deze creatie ook van de hoogste plank. Kortom ik vindt de afbeeldingen als individu prachtig, maar samen gaat niet. Je verbeterd met de dag, Proficiat! :tu:

Geplaatst:

Daar is weer een meesterwerkje van onze Levi zie ik. En het ziet er op het eerste gezicht weer piekfijn uit moet ik zeggen. Ik hoop dat het nog hetzelfde is als ik hem helemaal verder heb bekeken. Allereerst de achtergrond, die er erg flitsend uitziet. Een mooi effect, met een mooie kleur. Het geeft de Sig onder andere wat snelheid mee. Waar heb je het trouwens mee gedaan? Ik denk dat er wat brushes inzitten, en wat C4D-render misschien, en natuurlijk een aantal effecten, waardoor het er zo mooi uit ziet als het nu doet. Dan het gedeelte waar de tekst 'Halo League' in staat. Dat heb je er mooi overheen gezet, en als het goed is gedaan zien dit soort dingen er altijd fantastisch uit. Je hebt het allemaal een beetje in een tech-stijl gezet, en ook dat ziet er goed uit. Het enige minpuntje wat ik van dit stukje vindt, is dat het op sommige plaatsen een klein beetje kartelig is, en het is mooier als het meer 'smooth' is, als je begrijpt wat ik bedoel.

Dan zie ik rechtsboven nog een stukje, wat lijkt op een stukje van een buis ofzo, maar ik kan niet echt zien waar het nou bijhoort. Ik denk wel dat je er goed aan hebt gedaan dat stukje op te vullen, maar als ik niet echt weet waar het bijhoort, vind ik het toch minder mooi staan ( :engel: ). Maargoed, dan nog het volgende, en dat is het stukje linksboven. Het ziet er een beetje uit als een artikeltje ergens van, met wat tekst en een plaatje, en de stijl hoort natuurlijk ook weer tot de 'tech', net als de rest van de Sig eigenlijk. Ook goed gedaan dus.

Alleen nog de tekst waar ik wat over te zeggen heb. Het lettertype vind ik goed gebruikt, en de plaatsing is ook goed. Maar had het toevallig niet wat mooier geweest om de tekst mee te laten lopen in het stukje waar hij staat, dus met zo'n 'arc-effect' ofzo. Of had je dat al geprobeerd en stond het niet zo mooi. Anyway, voor de rest ziet het er gewoon allemaal weer prachtig uit, mooi gedaan!

Cijfers

Eerste indruk: ................ 8.5

Achtergrond: ................. 9

- Brush enz: ..................... 9.3

- Overige dingen: ............. 8.7

Kleuren: ......................... 8.5

- Zelfde kleuren: .............. 8.3

- Overige dingen: ............. 8.7

Render: .......................... -

- Plaatsing: ...................... -

- Inblenden: ..................... -

- Overige dingen: ............. -

Tekst: ............................ 8.6

- Lettertype: .................... 8.5

- Plaatsing: ...................... 8.7

- Overige dingen: ............. 8.5

Originaliteit: .................. 8.9

- Stijl van Sig: .................. 9

- Vernieuwend: ................ 8.7

Algehele indruk: ............ 8.7

Eventuele bonus: ........... 0.3

Aantal sterren: .............. gfxsterren4gy3.png

Eindresultaat: ................. 9

De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer.

De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp.

Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.

*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

fratingod4.png

Geplaatst:

Twee heren hierboven, bedankt voor jullie commentaar!

Ik zal even in het algemeen jullie commentaar beantwoorden. De reden van de 2 verschillende soorten plaatjes kwam doordat de banner uit 2 delen bestond. De grote linker en de kleine rechter met Master Chief erin. Om precies hetzelfde soort effect te krijgen bij de kleinere deel van de banner ging niet zo heel gemakkelijk, ook moest het effect er wel weer anders uitzien en in elkaar overlopen. Gezien de scheiding op de site tussen die twee banners leek het mij niet zo'n heel gek idee het andere stukje van de banner een wat andere stijl te geven. Ik vond het eigenlijk wel koel staan. Een wat steviger effect eraan kon geen kwaad, en ik persoonlijk vind het zo gek nog niet staan. Alhoewel ik denk dat hier veel verschillende meningen over zijn. Ik zag dat kleinere stukje banner meer als een heel andere plaatje, op een andere plek wat dus niks met de linker banner te maken heeft of moet hebben.

Froodooo, dat donkere buisje rechtsboven dat was meer bedoelt zodat het een beetje overloopt met de balk waarop de buttons staan. En er zijn geen C4D's gebruikt gewoon brush werk allemaal. Wat bedoel je eigenlijk precies met de tekst? Het mee laten lopen etc? In ieder geval harstikke bedankt voor jullie commentaar kerels, stel ik zeeeer op prijs. _O_

Geplaatst:

Ja, ik zei het denk ik wat onduidelijk, maar ik weet eigenlijk ook niet hoe ik het anders moet zeggen, dus ik zal het even duidelijk maken met een screen.

Nu staat de tekst gewoon recht, maar ik bedoel dit:

Dus dat je de tekst niet recht doet, zoals je nu hebt bij de originele banner, maar dat je het dus 'mee laat lopen', dus dat je het neerzet zoals je het ziet bij de rode streep, als een soort 'Arc-effect'.

Geplaatst:

Strak is naar mijn mening ook wel beter :Y

Maar de rating. Een hele mooie banner heb je gemaakt. Misschien dat je de 2 plaatjes wat vloeiender in elkaar kan laten overlopen, want nu is het donker -> fel. Dat kan beter.

Volgens mij is alles Halo stijl, van mij krijg je een 9

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...